bambi

Mingel i Berlin
Nu är jag äntligen i rummet och kan ta det lite lugnt. Jag landade runt klockan 18 (mitt plan var 1 ½ timme försenad). När jag kom hit till hotellet så såg jag att dom från workshopen stod i lobbyn och bjöd på mingel och vin. Jag som hade tänkt gå och äta middag (småbarnsmamma som man är så är man van vid att äta tidigt!), men istället så satt och jag och pratade med några andra kursdeltagare. Det var riktigt trevligt! Pratade mycket med en från london, en annan från schweiz och en annan från holland.

Sen runt kl. 20 så blev jag för hungrig så jag smet ifrån minglet och satte mig på en kina-restaurang i närheten av hotellet. Riktigt riktigt god mat var det (eller så var det för att jag var så hungrig?).


Godaste kina-maten!



Jag saknar barnen lite redan. Det blev inga ordentliga hejdå när jag lämnade dom på förskolan. Jag lämnade dom extra sent idag eftersom jag ville umgås med dom så mycket som möjligt innan jag skulle åka iväg, men då längtade dom så efter alla kompisar så när dom kom dit fick jag knappt en hejdåkram....
#1 - Anonym

Kan du skriva lite mer om IB?