bambi

Porr, porr, porr!



Jag fick hem lite kvällsläsning idag....

Som jag kan lägga till i min cupcakebokssamling:


Favoriten är helt klart den till vänster!

#1 - Anna

Min mamma har den vänstra (Lyxiga cupcakes och läckra kakor). Jag gjorde några i somras som var väldigt uppskattade, det var något i stil med jordgubbscheesecakecupcakes... Det var lite jobbigt i början att väga allting men sen när man kommer in i det kändes det som ett väldigt vetenskapligt och trevligt sätt att baka.

#2 - Favorella

Jag har båda men blev dock besviken på Leilas nya bok. Känns som några av recepten redan finns i A piece of cake. Nähh hade förväntat mig mer :-(

#3 - Sophie

Alla dom där böckerna finns på vårt Ica Maxi, går alltid och suktar efter dom :)



Hoppas du hittar med inspiration! Har bakat en hel del av de du tipsat om :)