bambi

Ska ni gå på Underbara Barn Mässan?



I helgen är det Underbara Barn Mässan i Älvsjö och jag ska stå i Allt för föräldrars monter på lördag och söndag eftermiddag (båda dagarna). Ni kommer väl förbi och säger hej?

Om ni gärna vill dit men inte har någon biljett så har ni chansen att vinna en nu! (värde 140 kronor) Lämna bara en kommentar till detta inlägg så har ni chansen! Men delta bara om ni verkligen kan och vill gå!
#1 - Hanna

Hej!



Vi brukar ta en tur till Stockholm varje gång det är udnerbara barnmässan, och så även i år. Så jag vill himlanssuperjättegärna vinna :) Och solklart kommer jag i så fall och hälsar och tackar för biljetten ;)



Vi ska försöka få med och syrran och hennes sambo också. De fick en liten Alma i somras och har aldrig varit på mässan!



Må gott!

#2 - Agnieszka-2barnsmorsan

Jag och barnen ska upp till mässan på fredag morgon, jobbar resten av helgen och så fick jag VIP injudan till fredagen, då jag är ledig så det var ju jättebra! Synd att vi missar varandra :(



kram

#3 - Sandra

Det vore hur kul som helst! Håller tummarna för att vi ses där :-)

#4 - SoffiZ-Oliwer och Towas mamma :)

Vi kommer upp på söndagen:) Jag kommer förbi och säger hej:)

#5 - Moa

jag skulle gärna vilja gå på söndagen :-)

#6 - Emelie

Åhh, jag vill verkligen verkligen gå men snordyr kurslitteratur har satt stopp för detta i år.

Skulle verkligen gråta av lycka och självklart komma förbi och tacka för biljetten om jag skulle vinna.

Dessutom fyller jag år den helgen så det skulle verkligen förgylla min helg på alla sätt!



Nu håller jag alla tummar och tår..



Tack för en fantastisk blogg!



Mvh Emelie

#7 - Emma Velentino

Åh jag skulle gärna vilja vinna biljetter. Har varit där en gång förut och vill gå i år igen. Bra blogg du har:) Mvh Emma

#8 - Josefin

Jag är i Stockholm till helgen och har planerat ett besök på mässan! Hoppas på tur :)

#9 - LILITH - Borderline & mamma

Nej, ingen mässa för mig, jag ska ha kalas istället. Så Det här är nog första, och enda gången, jag inte vill vinna :)

#10 - Rita

Jag och mina barn ÄLSKAR Underbara barnmässan! Jag har varit där alla år, utom ett då vi var bortresta, och jag har alltid haft minst ett barn med mig för de älskar pysselhörnan. I år får båda barnen komma med. Vi ser såå fram emot det!

#11 - LADY DAHMER

Vilka tider står du där å dräller?

#12 - Maja

Jag åker från Örebro för att gå på mässan på fredag och hoppas så klart att jag vinner!

#13 - Johanna - mamma till Leia

Jag vill gärna dit på lördag! :)

#14 - Mimmi

Jag ska dit på fredag så jag vill gärna vinna en biljett, men jag missar tyvärr dig.

#15 - Veronica

Nu håller jag verkligen tummarna för detta vill jag verkligen vinna!

#16 - Anna

Jag ska dit på söndagen! Innan har stora killen fått följa med. Han älskar verkligen att föja med så den här gången tar vi med illebror också:-)

#17 - Nathalie

Jag står i Bontis monter och jobbar lite jag!

:)

#18 - Favorella

Vill jätte gärna vinna:-) lite tur kan man väl ha:-)

#19 - Avell

Jag vill jättegärna gå men har precis börjat studera (37 år gammal och med fem barn) men jag har helt enkelt inte råd. Om jag vinner en biljett så skulle jag bli jätteglad!

#20 - Ann-Louise

Vi ska dit hela familjen, antingen på lördag eller söndag. Vill jättegärna vinna en biljett, så har man desto mer att spendera på allt kul man kan handla där :-)

#21 - evaj

Jag ska gå på mässan med mina två små och vill gärna vara med och tävla om en gratis-biljett! Lillebror ser fram mot brandbilen och storebror ser fram mot Sagolikt bokförlag!

#22 - Emma - mamma till Meja och Alvin

Vi ska förhoppningsvis dit hela familjen. Vore toppen att få vinna en biljett, älskar Underbara barn mässan :)

#23 - nathalie

Givetvis ska jag de. Vill gärna ha en fribiljett :)

#24 - Heidi

Självklart att jag ska gå, sett fram emot det sedan jag va där förra året..I år är det mer speciellt då jag är gravid med bebis nr 2 =)

#25 - Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar igång i bloggen]

Jag tävlar gärna om en biljett så att gubben åker med! :) Vore klockrent, tänkte komma upp på söndagen!

#26 - Karolina

Åh! Tack för påminnelsen! Jag var där förra året med min då 3 åriga son som fullkomligt älskade det! Jag minns det fortfarande som en av de roligaste dagarna vi haft tillsammans. :) Sen är det ju perfekta platsen att handla födelsedagspresenter, han fyller år om två veckor. :) Vi skulle båda bli väldigt glada och tacksamma över att få gå dit igen, och då hälsar vi gärna på dig!



Jag brukar inte kommentera i bloggar men jag har följt din ett par månader nu och vill passa på att tacka dig för att du har lyckats inspirerar mig så som du gör, framförallt med din underbara livsglädje! Jag har funderat länge på att utbilda mig till lärare, tror bestämt att jag vågar ta det steget nu. :)



Ha en jättebra kväll!

#27 - Nina

jag vill gärna bjuda med mannens lillebror, tjej och nytillskottet. så ja vill vinna en biljett till dem..

#28 - Jenny

Skulle väldigt gärna vilja gå på Underbara Barn Mässan. Det blir första gången isåfall! :) En perfekt utflykt med lilla familjen! :)

#29 - Camilla

Förra året var min första gång på mässan, tog ej med mig sonen, då jag tidigare bara varit på tekniska mässan med massa verktygsmaskiner och informationsblad, så fort jag klev in genom entrén ångrade jag mig, fanns ju massor att göra för barn!! Så detta år får nog båda barnen ( en till har tillkommit sen förra året)följa med, eller kanske lite egentid med den äldsta?! Vinna biljetter vill jag göra då jag äääälskar att vinna(pirrar i hela kroppen)

#30 - Karin

Jag vill jättegärna gå, skulle vara superkul!

#31 - joHannah

Jag skulle gärna ta mig en tur till Stockholm i helgen och gå på mässan! Sista helgen som föräldraledig och allt.

#32 - caroline

åå vi vill gå!

#33 - Martina

Jag ska dit på fredag morgon och sedan återigen på söndagen, så då kanske vi ses :-)

(men biljetten vill jag inte vinna för det har jag redan så jag klarar mig)

#34 - Fanny

Vi vill jättegärna åka på mässa och slippa byggkaoset och ljudet av två avfuktare (låter som om nån blåser håret dygnet runt) Så nu håller vi tummarna!

#35 - Emma

Åååh så passande!! Jag har tänkt gå med mina gravida mammakompisar på fredagen och ev. med barnen i helgen:)

#36 - julia

Jag bör alldeles precis vid mässa & skulle vilja ta min son dit faktiskt. Fattig stundent som man är så skullle jag bli super glad om jag vann :)

#37 - Sofi

Åh, det skulle ju vara underbart att vinna en biljett! Försöker hålla i pengarna lite men man kan ju bara inte missa mässan!

#38 - therese

Vore såklart buskul att vinna! Brukar alltid gå, men förra året blev ett uppehåll. I år kommer det bli ett besök på söndagen för att pigga upp en väninna lite.

#39 - joanna

åhåå! jag ska gå för första gången på lördag, är hur spänd som helst :) skulle vara jätteskoj och vinna inför premiären på lördag :D

#40 - Maria

Jag och min dotter har tänkt att besöka mässan, vi har varit där en gång tidigare, helt fantastisk mässa som har allt för familjen.

#41 - marie

Hej!!

Jag och min bästa vän ska dit, biljetter hade varit toppen!!!!! :D



kram marie

#42 - EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA

Jag vill gärna vinna en biljett.



jag kommer åka dit på fredagen så då missar jag dessvärre dig. Fast jag är så feg så jag brukar iofs inte komma fram ens när jag ser dig i vanliga fall (barnshoppingeventet som var senast ex)

#43 - Maria Gröneng

Jag vill gärna gå..hoppas på tur..=)

#44 - Negar Nikyar

Jag ska bli moster för första gången.
Min syster har haft riktigt dålig graviditet och inte kunnat ritktigt njuta av att ha blivit mamma.
Det skulle vara så himla fint och härligt att få kunna åka med henne till mässan.
En oförglömlig dag för oss båda och en present ifrån mig till henne.