bambi

Vinn en overall från Name It!



Nu har ni chansen att vinna en likadan overall som Zack har fått från Name It. Deras fina overall Storm! Overallen finns i storlekarna 74-98. Yttertyget är i 320D Oxford nylon och innerfodret i 100% polyester micro fiber. Som jag har nämnt tidigare så har overallen en vattenpelare på 5000 mm och andningsförmåga på 3000 mm. Den kan tvättas i 40 grader och torktumlas lätt.

Overallen finns i brunt med blåa stjärnor och i brunt med rosa stjärnor. Jag tävlar ut två stycken - en av varje färg till mina fina läsare!

Allt ni behöver göra är att svara på följande fråga i en kommentar till detta inlägg: Hur många år firar Name It i år?

Skriv också vilken färg ni önskar vinna på overallen och vilken storlek. Glöm inte heller att fylla i er mailadress i mailadressfältet så att jag kan kontakta er om ni vinner (förra veckan så var det en som skulle ha vunnit som hade glömt att fylla i det - så det är superviktigt!).

Tävlingen pågår till och med måndagen den 31 oktober!

#1 - Sandra

Hej!! Jag vill gärna vara med och tävla!! Rätt svar på frågan är: 25 år! Om jag vann skulle jag vilja ha en brun med rosa stjärnor i strl. 86!

Hoppas nu på en massa tur!!

Sandra Skoog

[email protected]

#2 - Monica

Name It firar 25 år i år!

Jag skulle önska vinna overallen med rosa stjärnor i storlek 98.

#3 - Johanna Kenas

Ååh, härlig tävling! :)



NameIt firar 25 år i år, och har verkligen SUPER overaller. Håller tummarna stenhårt!



Om jag vinner vill vi ha en med blå stjärnor i stl 86.

#4 - Sofia

Vilken tävling.

Jag är gärna med och tävla dom fira 25 år med barnmode.

Om jag vann skulle jag vilja ha den bruna med rosa stjärnor i stl 80

#5 - Angelica

Hej! Name It fyller så klart 25 år i år =)

Om jag vinner en overall till min Viggo skulle jag vilja ha den med blå stjärnor, som Zacks, i storlek 98.



kram

#6 - Marie

Vill gärna vara med och tävla



De fyller 25 år



Om jag har turen att vinna önskar jag en brunt med rosa stjärnor stl 98



Marie

#7 - Julia

Oooo pick me, pick me, pick me!!! En av tvillingsönerna skulle vara ursöt i den bruna overallen med rosa stjärnor. Vi önskar oss den i strl 92 så räcker den läänge. Kram till dig å de söta barnen!



Oh, just det: Name It firar 25år!! Phu!

#8 - Maja

Jag vill verkligen vara med och tävla! Idag är den första riktigt kalla dagen här i Örebro och jag inser då att jag borde uppdaterat vintergarderoben lite tidigare.

Jag vill gärna vara med att tävla om overallen med blåa stjärnor i storlek 98 till min dotter.

Name It firar 25-års jubileum i år.

#9 - Lena

Name it firar 25 år. Om jag vinner vill jag ha den med blåa stjärnor i storlek 92.

#10 - Rebecca

Name it fyller 25 år i år :)

Jag skulle vilja ha en rosa i stl 92



Mvh Rebecca

#11 - Mio

Name It firar 25 år. Om jag vann skulle jag välja den med blå stjärnor i storlek 98.

#12 - Beatrice, mamma till skrutten Robin- 3 tävlingar igång!

Svaret är 25 år! Om jag vinner är det den med blå stjärnor jag vill vinna :) Strl 98!



KRAM

#13 - Beata

25 år!



Brun med rosa stjärnor gillar vi och lilla barnet har storlek 92.



Ha det gott!



#14 - Emma

Dom firar 25 år .



Jag vill ha den bruna med blå stjärnor i 98 om jag vinner !!

#15 - Madeleine

25 år firar Name it i år!



Om jag vinner så skulle jag vilja ha den fina overallen med blåa stjärnor i strlk 98 till min lille Elliot :)

#16 - Katarina

De fyller 25 år!



Jag önskar en rosa t min dotter. Storlek 98.

#17 - storasyrran

Svaret är att Name It firar 25 år.

Jag hoppas att det är jag som overallen får!

I den skulle gossen varmt och mysigt få.

Storlek 98 och den som är brun och blå!



#18 - Jessica Falk

Svar: 25 år



Jag vill gärna ha en med rosa stjärnor till min lilla Lilly-Rosa i storlek 80. Håller mina tummar att turen ska le åt mitt håll! Kram

#19 - LILITH - Borderline & mamma

De firar 25 år. Och vinner jag så önskar jag den med rosa stjärnor i storlek 110.

#20 - Jessica

25 glada år!

Jag vinner gärna största storleken i brun med blå stjärnor!

#21 - Beatrice

Jag såg ditt tips på Primeboots på Campadre!



Och jag måste bara få fråga dig om hur dom

är i storleken. Ser att många skriver att dom

är stora i storleken (på längden). Undrar om

man vågar ta storlek 37 på dessa om man

normalt ligger mellan 37 och 38?



Vore jättetacksam om du ville svara mig så

hinner jag kanske beställa mig mina första

par Primeboots innan kampanjen tar slut.



Ha det gott!

#22 - joi

De firar 25 år! Jag vill gärna ha brun med rosa stjärnor i storlek 80. Det vore helt kanon :D

#23 - Johanna - mamma till Leia

Dom firar 25. Jag skulle gärna vinna den med rosa stjärnor i strl 98.

#24 - Sanna

Name It friar 25 år! Om jag skulle vinna så önskar jag en overall i stl 92 till min fina dotter på 16 månader... Båda färgerna är fina och det är svårt att välja. Jag tror dock att jag väljer rosa eftersom jag älskar kombinationen rosa/brunt.



Sanna

#25 - Camilla

25 år, grattis : )



Jag tycker att den bruna färgen är finast, och stora tjejen har 98.



#26 - Emmelie

Testar lyckan även denna gång.

Name it fiar 25 år.

Hade jag vunnit hade jag velat haft en med rosa stjänor i stlk 98 till min dotter Ebba =)

#27 - Lili

Jag är gärna med.

svar:De firar 25 år.



skulle välja brunt med rosa stjärnor med storlek 74 till min dotter,verkligen behövas i vinter!



Hoppas!

mail:[email protected]

#28 - Nathalie-Mamma till Athida och gravid med bf 10/1

Name it firar 25 år iår :)



Skulle gärna vinna den med blåa stjärnor, dottern gillar blått mer än rosa så :)

#29 - Lina

Name it firar 25 år i år!!!!

"Jag vill jättegärna vinna,en fin overall med stjärnor på

så att min son ikapp vintern kan hinna, 

utan sin mammas hemstickade huva på

Vi ska bygga snögubbar och pulsa i snö,

Ja då kan vi va ute tills våren kommer med tö!"

Om jag, vi, skulle vinna Name it overallen skulle vi önska den med blå stjärnor på i storlek 92 :)



Passar på att tacka för din fina blogg Bambi!

#30 - Madde

25 år!

Skulle vilja vinna star girl i storlek 98 just om jag vann!

Tänk vad fin Melina skulle bli då:)

#31 - Therese

Hej!

Name it firar 25 år.



Jag skulle gärna vilja vinna en brun eftersom jag älskar brunt :) Storlek 92 skulle passa jättebra på vår dotter.

Ha en bra vecka och hoppas du får veta vad som gör att du hostar så mycket. Kram!

#32 - Linda w L2K - Från botten till toppen...

Name it firar 25 år i år!



Jag skulle vilja vinna en overall med rosa stjärnor i storlek 80!

#33 - Jenny

De firar 25 år!



Vinner jag skulle vilja ha en brun med rosa stjärnor till mina små trollungar. Storlek 92 :)

#34 - Mia

Vilken kanontävling såhär när vintern är i antågande!!!



OM turen är på min sida vill jag att lillskruttan skulle få den bruna med blå stjärnor i stl 98... Hon älskar stjärnor och jag gillar blått! ;)



KRAM

#35 - Ida Sandström

Name It firar 25 år. Skulle så himla gärna vilja vinna denna fina overall till min dotter som snart drar strlk 86. :)

#36 - Fnulan

Hej fina!

Hoppas såklart på vinst!! 25 år har dom hållit på! Jag skulle gärna vilja ha en med rosa stjärnor till min Mira och storlek 92 om det finns.

Håller tummarna!

Puss

#37 - Zanne

Dom blir 25 år :)



tvärr är min dottor for stor till dissa fona overall, men jag skulle jätte gerne ville give en till min kompis, som har en fin son, en brun med blå stjerner, skulla han bli så fin i , i en stlr. 98

#38 - Johanna

jag vill vinna en i storlek 86 med blåa stjärnor. fast gärna en i storlek 98 med rosa stjärnor också haha. om jag vinner får du välja vilken jag vinner! kan fasen inte bestämma mig. ;) dom firar 25 år i år.

#39 - Sanne

Hej



Företaget firar 25 år!



Färg, rosa/brun stl. 80-86.

Tänkte överaska min systerdotter med en underbar vinter overall.

(ps har följt dig och din blogg i flera år, OddMolly intresset som vi delar!!)



Ha en fanastisk dag och fortsatt vecka!

#40 - Nina

Dom firar 25 år!



Jag skulle vilja vinna en med rosa stjärnor till barnens kusin som fyller ett år i början på november =)

(Stl 86 eller 92)

#41 - Sanna

Hej!

Name It firar 25 år i år



Jag skulle vilja ha en overall i storlek 86 men färgen spelar absolut ingen roll.



//Sanna

#42 - Therese M

Name it firar 25 år. Om jag vinner skulle jag vilja ha en brun med rosa stjärnor i str. 74 till min lilling=)

#43 - Marie S

De firar 25 år!!! :D

Clara skulle vilja den med rosa stjärnor i storlek 98. Åhh så glad den "lilla" hade blivit om hon vann - hon älskar rosa!

#44 - Hanna

25 år firar dem :)



Och vad underbart det hade varit att vinna denna, har inte världens bästa ekonomi just nu så brukar alltid bli loppisfynd till sonen... vilken lyx det hade varit att vinna :D



Storlek 98 och färg spelar ingen roll, tyckte dom var otroligt fina båda två!

#45 - jenny

Hej!



Name it firar 25 år. Jag skulle gärna vilja ha den bruna med blå stjärnor i storlek 86 till min son.

#46 - Hanna

Hej!



Jag vill gärna vara med och tävla. Om jag vinner vill jag gärna ha en brun/rosa i stl 86. (jag har dock en potentiell bärare av en blå också....men man kanske inte kan helgardera sig och säga vilken som?)



Svar: 25 år.



Må gott!

#47 - Viveca

Svar: 25 år!!!



Vill gärna vinna en brun med rosa stjärnor i storlek 80 eller 86 (vet inte om de är normala i storlek)!



Mvh Viveca

#48 - Catti

Name It firar 25 år.

Jag skulle gärna vilja vinna overallen med rosa stjärnor i storlek 80.

#49 - Anna Österlund mamma till Victor

klart man vill va med å tävla om en sån fin overall till pojken :)

Kolla in deras hemsida och dom fyller hela 25 år i år...



skulle vi vinna så vill min son ha den bruna med blå stjärnor..och i storlek 92.

#50 - Petra

De firar 25år. Jag skulle vilja vinna den med blåa stjärnor i strl 92.

#51 - Camilla

Name It firar 25 år :)



Jag skulle vilja vinna den bruna med rosa stjärnor i storlek 92.



Så nu hoppas jag på tur :)

#52 - Carolina

Sv: 25 år!



Jag önskar vinna den med rosa stjärnor i strl 98 till min lilla stjärna. :-)

#53 - JESSICA - Mamma till bustrollet Neo

Name It firar 25 år i år.



Eftersom min son är för stor för de storlekarna som finns, så hade det ju varit väldigt kul om jag råkade vinna denna superfina overall till en av mina bästa vänners son. Hade varit en så rolig överraskning att ge, och jag är säker på att både sonen och vännen hade blivit riktigt riktigt glada! :)



Därför vill jag vara med och tävla om en brun overall med blå stjärnor i storlek 98.



Ha det bra!

#54 - EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA

Jag är gärna med och tävlar om en brun overall i stl 98. Name It firar 25 år.



Har tipsat här



http://molnboanna.blogg.se/2011/october/overall-3110.html

#55 - Veronica

Hej,

Name it firar 25 år i år.

Om jag vinner skulle jag vilja ha overallen i brunt med rosa stjärnor i stl 80 till min lilla tjej!

Hälsningar

Veronica

#56 - Jennie

Name It firar 25 år i år



Om vi skulle vinna så önskar vi en i brunt med rosa stjärnor och i storlek 86



Hoppas hoppas hoppas!!! =)

#57 - Anna

25år firar Name It! Hoppas på att vinna en med blå stjärnor i strl 92 till min pojke:-)

#58 - Karoliina - med K och två i.

25 år firar dom, precis som jag! :D



vi önskar vinna en brun med blåa stjärnor i strl 92. :)

#59 - Emelie Eriksson

Rätt svar är 25 år!

Jag skulle så gärna vilja vinna en brun med blåa stjärnor i stlk 74!



Ha en fortsatt trevlig kväll!



MVH

Emelie

#60 - therese

Name it firar 25 år i år.

Ljuvlig overall; skulle gärna vinna en moccafärgad till våran lille Lovis. I så fall skulle vi vilja ha en stl 92.

Nu hoppas vi på tur;)

#61 - Martina

Name It fyller 25 år!



Jag skulle vilja vinna en med blå stjärnor i storlek 80.

#62 - Lena

Name it firar 25 år i år.



Jättefina overaller!! Har faktiskt inte uppmärksammat att Name it har ytterkläder tidigare. Deras kläder är annars en favorit.



Skulle gärna vilja se min lilla tjej i overallen med blåaktiga stjärnor, storlek 86.



Håller som vanligt mina tummar nu. Nån gång måste ju turen va på min sida!?! ;-)



#63 - Fredrik

Jag är med, name it firar 25 år



Om jag van skulle jag vilja vinna overallen till min flickväns son nu till vintern.. en brunt med blåa stjärnor i storlek: 98



Har länkat: http://deadbyapril.webblogg.se/2011/october/overall-3110.html#comment



Håller tummarna

#64 - Sandra

Jag är med! Svar: 25 år



Om turen är på min sida så önskar jag mig den med blå stjärnor i storlek 74

#65 - Katarina Hammarlund

25 år firar Name it!

Har jag turen att vinna önskas en brun overall med rosa stjärnor i storlek 98 =)

#66 - emelie-mamma till elliott och leila

svar: dom firar 25 år =)



jag skulle vilja vinna tjejvarianten med rosa stjärnor..i storlek 80. Hoppas på tur =)



#67 - Emma

Name it firar 25 år.

Om jag vann, eller Jack vinner så vill han ha en i stl 98 och den brun/blåa overallen:) Hoppas på tur.

#68 - liselotte

Åh vilken härlig tävling, vill gärna vinna en overall med blå stjärnor i storlek 92. Svaret är 25 år. [email protected]

#69 - mathilda

name it firar 25 år!

Jag vinner gärna en med blåa stjärnor, och jag gissar att 92 blir bra då han nyss gått över på det :)

#70 - Emelie

Vilken fin! Name it firar 25 år i år. Jag eller min lilla son Elis skulle gärna vilja vinna en blå/brun i str 86!



Nu håller jag alla tummar och tår!



Krya på dig.



Kramar emelie

#71 - KisseGirl

Name it firar 25 år.



Vi önskar vinna en overall med rosa stjärnor i stl 98.



Kristina



#72 - Tess

25 år :-) Det väger lika mellan färgerna så om vi har turen att vinna så avgör du :-) I storlek 80 :-)

#73 - Ann-Sofie-Mamma till Isak

Name It firar 25 år och om jag vinner så vill jag vinna den bruna med blå stjärnor! Den hade passat så fint på Isak! I storlek 86. :)



Dubbelkollar alla fälten. Japp, är ifyll! Så spännande. Dem har ju sjukt snygga plagg på Name It måste jag säga! :)



Tummen! :)

#74 - Anja - 18 år & mamma till Sabina!

Svar: 25 år.

Jag vill vinna MINI STORM WHOLESUIT STAR GIRL i storlek 98! :)



[email protected]

#75 - Johanna Björk

svar: 25år.



Ååh jag älskar den med blå stjärnor och kan verkligen se min lilla pojke hålla värmen i den i det kommande rusket..



Har vi turen att vinna vill vi ha den med blå stjärnor i storlek 86.



Hoppas o hejar här hemma.



kram

#76 - Spacegirl

Svar: 25



Har jag turen att vinna vill jag ha en i brunt med rosa stjärnor i strl 92.

#77 - Bella

Ååååh, vill vinna! Hoppas det är min tur denna gången. Name it firar 25 år. Och har jag turen på min sida vill jag gärna ha den bruna med blåa stjärnor i storlek 80.

#78 - Malin

Hej!!



25 år firar de! Hipp hipp hurra!



Jag vill vinna en i brunt med blåa stjärnor i storlek 74 :)



Hoppas på jättetur!

#79 - Angelica, Göteborg

Name It firar 25-års jubileum! :)



Önskar den bruna med rosa stjärnor i storlek 98,

om jag vinner.

#80 - Emelie M

Name it firar 25 år i år:) Vinner jag önskar jag en brun overall med rosa stjärnor i strl 92! Skulle passa utmärkt till min lilla vilda 2 åring i vinter:)

#81 - alexandra

Jag är med och tävlar!



Svar: De fyller 25 år i år!



Jag skulle vilja vinna den blå underbara overallen och i storleken: 74



Jag skulle vilja vinna denna underbart charmiga overall till min syster som fick en dotter nyligen, skulle vara så kul att få ge henne något extra fint och i någon annan färg än rosa och dessutom så skulle hon bli så fin i den!

#82 - Pia

Åhh vilka fina overaller. Det är klart man vill vinna en av dem. Name it fyller 25 år i år och vinner jag så vill jag ha en overall med rosa stjärnor.

Mvh Pia

#83 - Veronica

Name It firar 25 år.



Om jag vinner önskar jag en overall med rosa stjärnor i storlek 80.

#84 - Idah

Hej!!

Vilken fin overall.. den skulle komma lille rumpen här hemma väl till pass...

Name it fyller 25 år i år.

Skulle önska en rosa overall i strl 74



Tack för en härlig blogg!

#85 - Emely Tuväng

Hej!

Jag vill jättegärna vara med och tävla! Name it firar 25 år i år! :) Skulle vilja vinna den bruna med blåa stjärnor i storlek 92!



Ha det bra!!

#86 - Fröken M - vinn en wigglekart !

Åh vilken underbar tävling - jag skulle vilja vinna en brun med blåa stjärnor i strl 98 till vår "stjärna" Viggo !!

Name It firar 25 år i år.



Nu håller jag tummar och tår för att tomten kommer tidigt i år....

#87 - Soffan

Name it startade 1986 så det borde bli.... erhh..25 år! :-)



Om jag vinner skulle min dotter bli glad för en med blå stjärnor i strl 104 (mamma skulle ju såklart också bli glad!)



Ha en skön dag!!

#88 - Sandra

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla om den superfina overallen. Om jag vann skulle jag vilja ha en brun med blåa stjärnor i strl. 92

Håller tummarna!

#89 - Helena Dacker

Jag vill vara med och tävla.

Name It firar 25 år.

Färg spelar ingen roll men jag hade velat vinna en i storlek 98 om jag vinner

#90 - Åsa M

Hej! Jag vill tävla om en overall med blå stjärnor i stl 86 till min lilla stjärna Isak!



Name it firar 25 år!



Nu håller vi tummarna! :)

#91 - Nilma

Vilken härlig tävling, vill absolut vara med!



Jag skulle vilja vinna den i brunt med blåa stjärnor i storlek 98.



I år firar Name It 25 år :)

#92 - bitskemma

jag e med=)

svar: 25 år firar de=)

åhh jag tycker båda två e lika fina så det kvittar vilken färg jag vinner men stl 92 hade vart kanon=))

#93 - Anna N

Svaret är, 25 år.



Jag har spanat på denna overall i butik och det vore sååå kul att vinna, den skulle bli perfekt till min lilla gosse som snart börjar på förskolan!

Min prins har stl 86 och skulle nog vilja ha en brun med blå stjärnor :)



Tack för en super blogg!

#94 - Johanna Pettersson

Dom firar 25år.

Jag önskar en med blå stjärnor och i storlek 80.

Mvh Johanna

#95 - Hannele - mamma till 2 prinsar

Jag är med och svaret är 25 år och jag skulle vilja vinna den med till höger i storlek 92.

#96 - Emma Duberg

Hej!



VIlken rolig tävling. Vinner jättegärna en overall. Name it har funnits i 25 år. Jag vill vinna den i moccafärgen i storlek 86. Var helt underbart fin!



Ha en fin kväll!

/Emma & Wilma

#97 - käthe karlsson

i 25 år har name it funnits gärna rosa i strl 74 till min lilla dotter vera

#98 - Fanny

25 år firar Name It :)

Den bruna med rosa stjärnor hade passat min Meja perfekt i vinter då hon just nu är "overall lös", storlek 92.

#99 - Millah - väntar första barnet ♥

Åh vilken underbar tävling..

Jag är jätte gärna med och testar lyckan..



1. Svar: 25år



2. brun med rosa stjärnor, storlek 74



Hoppas på tur=)

Kram // Millah

[email protected]

#100 - Elin J

Hej hej klart att man är med och tävlar!



Skulle vilja vinna den med blå stjärnor i storlek 98.

Svar: de firar 25 år!



håller tummarna



KRAM

#101 - Sandra

Provar igen, glömde skriva att Name It firar 25 år i år =). Om jag vann skulle jag vilja ha den bruna overallen med blåa stjärnor i strl. 92. Håller tummarna stenhårt! =)

#102 - Caroline Andersson - 18år och blivande mamma

Jag är gärna med och jag vill vinna en blå i storlek 86 :)



svar: 25år



#103 - Lotta Sundin

Jag är med!



Name It firar 25 år i år.



Jag önskar vinna den med rosa stjärnor till min yngsta, lilla Emma. Vill ha strl 80 om nu turen är min :)



Ha en fortsatt bra dag!



L

#104 - cattis

jag är med!



svar: 25 år :)



jag skulle vilja vinna den med blåa stjärnor i storlek 98..

#105 - Elin E

Hej!



Name It firar 25-års jubileum i år!

Om jag skulle ha turen av vinna så vill jag gärna ha en brun/rosa i stl 98.



Må så gott! :)



Mvh Elin

#106 - Erika

25 år! Tänk om jag vann... Jag är student och min make föräldraledig så ekonomin till att köpa en overall till min lilla Elsa 6 mån finns inte. Letar efter en fin begagnad att låna, men en helt ny hade vart roligt! Dessa är ju så fina! Tycker båda är lika fina men jag tror hon skulle passa bäst i den med rosa stjärnor. I storlek 74 i så fall.

#107 - Mette

Superfina overaller. Jag skulle väldigt gärna vilja vinna en med rosa stjärnor i stl.98 till våra kompisars dotter. Dom har precis fått två små tvillingkillar och det skulle vara kul att få ge bort nåt så fint och praktiskt till storasyster =)



Svaret med ju...25 år firar dem!

#108 - Malin

name it firar 25 år i år.



Om jag vinner skulle jag vilja ha en overall med blå stjärnor i storlek 98.



Må så gott!

Malin

#109 - Jane

Åh, wow så fina! Jag vill vara med såklart! :-)



Svar på frågan: Name It firar 25 år i år.



Om jag och lillskrutten vinner vill vi gärna ha hem den med blå stjärnor i storlek 80 :-)

#110 - Camica

Name It firar 25 år i år!

Skulle jag vinna vill jag ha en brun overall med rosa stjärnor i strl 74 för jag har letat som en tok efter en bra overall i just strl 74. :)

#111 - Sanna

Jag är gärna med och tävlar, önskar vinna en med rosa stjärnor i storlek 110/116 men funkar bra med den andra färgen också om de ger större chans.



Name It fyller 25 år!



Kram Sanna

#112 - Sara

Jag är är med och tävlar :)



Name It firar 25 år i år. Jag skulle vilja ha en brun med blåa stjärnor i storlek 74 om jag vinner.

#113 - Lotte

De firar 25 år!

En med blå stjärnor i storlek 98 önskas vid tur =)



/Lotte

#114 - Cissi

jag är gärna med! svaret är 25 år!

#115 - Lotta

Name it fyller 25 iår! Grattis grattis! Jag hade gärna velat vinna en overall i stl 74 med blå stjärnor till min lille son! Hade verkligen kommit lägligt! Hoppas, hoppas! Tack för en underbar blogg!

#116 - Anna, Gbg

Hej!



Name It firar 25 år i år! Om jag skulle ha turen att vinna väljer jag en overall i stl 98 i brunt med blå stjärnor på.

//Anna

#117 - milla

De firar 25år i år!



Jag skulle vilja vinna den med blåa stjärnor till min son i strl 98. Han har vuxit som tusan nu på hösten och vuxit ut sina 2 overaller jag köpte redan! :(



Skitsnygg är overallen och zack är jättefin i den

#118 - Angelica

Åååh,vilken mysig tävling..Klart vi är med (sonen och jag) ..om Vi vinner villl vi gärna ha den med blåa stjärnor.



Name it firar ju 25 år :D Grattis!!

#119 - Veronica - mamma till Theo och Tim

De firar 25 år.



Hoppas vinna den bruna med blå stjärnor stl 74 =)



[email protected]

#120 - Ingrid - Mamma till Zelda

Jag är jättegärna med och tävlar om en fin overall till vår lilla tjej!



1. Name It firar 25 år i år!



2. Jag skulle vilja vinna den bruna overallen med rosa stjärnor i storlek 74.



Håller tummarna! Kram, Ingrid

#121 - Lizelotte Engström

Hej!

Jag vill vara med och tävla.

Svaret på frågan är 25 år.

En rosa i storlek 98 skulle jag vilja vinna.

/Lizelotte

#122 - Anette

25 år firar Name It

Om jag vinner skulle jag vilja ha overallen med blåa stjärnor i stl 80.

Nu håller jag och mina fyra killar våra 10 tummar för att vi hoppas vinna denna härliga overalltill vår minsting så han också får känslan av något nytt och inte bara ärvt!!

#123 - Beatrice Bäckstrand

Name It firar 25 år i år!

Jag önskar en overall med blå stjärnor i storlek 92 om jag vinner. Hoppas, hoppas, jag håller alla tummar och tår!

#124 - Anja Lennartsson

Name It firar 25 år i år, hr funnits sedan 1986.



Om jag vinner önskar jag helst den bruna med blå stjärnor. den tror jag Aldo skulle passa fint i.



St 92

#125 - Åsa H

Svar = 15 år



Stl = 98, färg = rosa stjärnor

#126 - care69

Jag är gärna med!

Svar: 25 år

En med blå stjärnor i stl. 86 vore toppen!



har länkat.

http://care69.blogspot.com/2011/10/31-okt-vinn-en-overall-fran-name-it.html

#127 - Malin Hedlund

Svar: 25år.



Om jag har turen att vinna önskar jag den bruna overallen med rosa stjärnor i storlek 98.



Mvh

Malin

#128 - Kristian

Svar: 25år



Om jag vinner vill jag ha den bruna med rosa stjärnor i storlek 98.



Tack på förhand.

#129 - Janette

25-årsfirande är det som gäller, och overall med stjärnor vore jättefint till vintern. Tack för bra blogg!

#130 - Evve

Den här tävlingen kan jag ju inte missa! :) Jag deltar! Svaret är: 25 år! Kram

#131 - Linda

Villa absolut vara med och svaret är 25 år

Har jag turen på min sida så skulle jag vilja vinna en rosa i stl 98.

Länkar det gör jag här

http://familjengranberg.blogg.se/2011/october/vinn-en-overall.html



Kram Linda

#132 - al andersson

Name it firar 25 år i år



Jag önskar Rosa i stl 74

#133 - Kirran

De firar hela 25 år :-)



Skulle jag ha turen på min sida önskar jag strl 74 med blå stjärnor. Skulle vara perfekt till lilla Jeppe

#134 - siddika shereef

Name it fyller 36 år.



om jag vinner då önskar jag blå färg och storlek: 126

#135 - annica

15 år!

Stl 98 med rosa stjärnor!

#136 - Rebecka

Name It fyller 25 år!

Vinner jag vill jag gärna ha den brun/rosa overallen i stl 98 till min lilla Minou.

#137 - Anna Hallberg

De firar 25 år.



Storlek 92 med blå stjärnor vill jag vinna ;)

#138 - Emelie H

Svaret = 15 år



Blåa stjärnor, stl = 86

#139 - jenny

25 år,precis som jag =)

Jag önskar mig en stl74 i med rosa stjärnor!

#140 - Camilla Sandmark

Svar: 25 år.

Gärna brun/rosa i stl 98.

#141 - Sarah

Hej! Name it fyller 25 år i år. Skulle jag vinna skulle jag vilja ha overallen med blå stjärnor i storlek 74.

/Sarah

#142 - Moa

Name It firar i år 25 år.

Jag skulle vilja vinna overallen med blå stjärnor i stl 98 åt min dotter.

:-)

#143 - Gisela

Svar: 25

Önskar mocca storlek 74

#144 - Åsa Ullström

Svar : Name It firar 25 års jubileum och är de bästa kläderna som finns för mina barn, håller i evigheter så självklart vill jag vara med och tävla om en overall,

brun med blå stjärnor i stl 98 <3

#145 - Linda E

Wow vilka underbara overaller - jag är i akut behov av en overall i 98 eftersom lillan har en i 92 (för liten) och en i 104 (för stor) efter storasyster. Vore underbart att slippa den extrautgiften :)



Svar på frågan: Name It firar 25 år i år!



Färg spelar ingen roll - båda är jättesnygga. Storleken (98) är dock av yttersta vikt ;)

#146 - Ville Sundbom

Rätt svar: 25 år



Brun med rosa stjärnor, stl. 86

#147 - TinaZ

Jag är gärna med. Jag vill vinna en blå/brun. Name it firar 25 år!

#148 - Sabina mamma till Julia

Name it firar 25 år i år :) Skulle vilja om jag vann ha den med rosa stjärnor i storlek 74

#149 - Svenne

25år

blå stjärnor

98

#150 - Ida

Hej!



Svaret på frågan är 25 år!



Har jag (eller snarare min dotter) turen på sin sida vill vi vinna en i storlek 98. Vilken färg? Det spelar egentligen ingen roll, men måste jag säga något säger jag rosa!



Tack för oss!

#151 - crax

Name it har funnits sen 1986, de firar alltså 25-årsjubileum! Om jag vinner vill jag ha enoverall med blå stjärnor till min dotter Hilma. Hon skulle passa i storlek 80!

#152 - Cecilia L

Name It firar 25 år i år.



Om jag vinner så skulle jag vilja ha den bruna med rosa stjärnor i storlek 92.



MVH

Cecilia

#153 - Emma- Ensamstående mamma

hej jag är självklart med. Behöver en overall till min son och i storlek 98.



1. Name It firar 25 år =)



2. Skulle vilja vinna den i brunt med blåa stjärnor Storlek 98.



3. Min hotmail: [email protected] (Emma hjorth)



4: Har länkat: http://lifeofhjorth.blogg.se/2011/october/overall-3110.html#comment



Håller nu tummarna för oss, vinner faktiskt aldrig och vill ha med turen denna gång :)

#154 - Ulrika Jörgensen

Vill gärna var med i din tävling... Har sju barn och skulle bli skitlycklig om det blev en overall mindre att inhandla i år.. :)



Svar på frågan: Name it firar 25 år i år.



Om jag har turen att vinna så önskar jag den blå/bruna i stl. 98 till min lille grabb.

Håller tummarna!



Ha en bra dag!

#155 - Ann

Jättesöta overaller.Denna med blå stjärnor st.92 skulle passa lille Lukas.

#156 - Daniel Nilsson

De firar 25 år :)

#157 - Elin Nilsson

25 år firar de i år.

#158 - Sara

Name it firar 25 år i år!

Jag skulle vilja vinna den blå overallen i stl 80 till min lilla sötnos här hemma :)

#159 - Emma S

Jag vill jättegärna vara med :-)

Name it firar 25 år i år.

Om jag skulle ha turen att vinna önskar jag den med blåa stjärnor i storlek 74

#160 - E-L

De firar 25 år. Om jag vinner vill jag ha en med rosa stjärnor i storlek 86.

#161 - Maje

Name It firar 25 år :)



Brun med rosa stjärnor i storlek 80

#162 - Erika Nyberg

Hej



Dom firar 25år!



Den lila overallen blev min lilla tjej kär i, hon har 122 i storlek.



Kram

#163 - Maria P

Svar: 25år

Jag håller tummarna för den blåa i storlek: 86

#164 - Cilla

Name It firar 25 år och jag skulle hur gärna som helst vilja vinna den bruna overallen med rosa stjärnor i storlek 86 till min lilla trollunge! Den vi har är ärvd och så sliten att den måste lagas på knäna så det vore verkligen lycka att vinna!

#165 - Tatyana

Name It fyller 25 år



Om jag vinner vill jag ha brun med rosa stjärnor i storlek 80. Min dotter kommer bli snyggast i stan om jag vinner =)

#166 - anna lindholm

Hej! Name it firar 25 år i år!

Önskar färgen brunt med rosa stjärnor i storlek 86 cl.



Håller tummarna!

Tack för en trevlig blogg...

#167 - Annelie Gustafsson

De firar 25 år.

Min Elliot skulle passa fint i den med blå stjärnor :-)

#168 - Susanne Vikström

Svar: 25 år.

Jag vill vinna brun/blå overall i storlek 74.

Nu håller jag tummarna :D

#169 - Kristiina

15 år fylller Name it.



Vid vinst önskar jag en overall i brunt med blå stjärnor i storlek 98.



Ha en bra dag // Kristiina

#170 - Magnus S

15 år fyller Name it i år.



En brun overall med blå stjärnor i storlek 98 är en bra vinst. Tack!



mvh Magnus.

#171 - Marja

Jätterolig tävling! :) Name It firar 25 år i år. Skulle jag vinna, skulle jag önska mig den med blå stjärnor storlek 86.



Kram

Marja

#172 - Sylvia

Hej!



25 år firar de.



Önskar brun med blå stjärnor till en liten julbaby förhoppningsvis, i storlek 74cl, om jag skulle ha turen att vinna detta fina pris.

#173 - Kristina Moreno

Hur många år firar Name It i år? 25 årsjubileum!



Jag skulle jättegärna vinna en overall, färg spelar ingen roll, min tvååriga kille gillar både rosa och blått :)



Jag skulle vilja ha storlek 98, om jag vann. Tack på förhand, och ha en trevlig kväll!



Hälsningar Kristina

#174 - Stina

Name It fyller 25 år!



Brunt/blått i strl 98 låter fint!

#175 - Maritha Tillberg

Name It firar 25 år!

#176 - Maritha Tillberg

glömde ange storlek och färg...74 och i blått.