bambi

Vinn presentkort hos Johanna Bakar



Nu ska jag presentera en jätterolig tävling - där ni har möjlighet att vinna en massa fina bakverk!

Det är hela tre stycken som vinner presentkort hos Johanna Bakar! Njut av underbara cupcakes, tårtor, cheesecakes och mjuka kakor! Johanna Bakar har hemleverans av underbara bakverk till många ställen, förutom Norrland.

1:a pris - Presentkort på 550 kronor
2:a pris - Presentkort på 350 kronor
3:e pris - Presentkort på 150 kronor

Allt ni behöver göra är att gilla Johanna Bakars Facebooksida. Men, ni får gärna också besöka Johanna Bakars hemsida och berätta vilken cupcake ni tycker verkar godast...  :) Lämna sedan en kommentar till detta inlägg och glöm inte att fylla i din mailadress i mailadressfältet!

Tävlingen pågår till onsdagen den 19 oktober!

#1 - Jennie

Jag skulle bara älska chocolate hazelnut och är självklart med och tävlar, har så klart gillat på FB!

#2 - Aviaja

Just looove alla sorters av cupcakes.... fundera på, om man kan bli beroende av att baka... Tur dom gillar dom på jobbet.. :o)

#3 - Zanne

Har gillat på FB...

Kan inte saga vilken som är godast, då dom alla verkar godast :)

#4 - Sanna

Att välja var då inte lätt men till slut föll mitt val på Chocolate Hazelnut. Låter mumma! Har klart gillat på FB.

#5 - Beata

Åhhh! Jag gillar Bluberry Crumble. Vilken sockersöt tävling och att vinna skulle passa så fint just nu då vi är mitt uppe i en flytt, studier och lillan fyller 2 år i början på november. Tänk att få servera fina och goda cupcakes utan att bränna ut sig i köket. Vore en perfekt vinst för vår familj!

#6 - Emely Tuväng

Jag har gillat på facebook med mitt namn Emely Tuväng.



Herregud vad massa goda cupcakes det finns, jag höll på att dö när jag läste listan, denna verkar helt sinnessjukt god: Chokladcupcakes med bitar av vit choklad toppade med nutellacrosting och hackade hasselnötter!!



Ha en trevlig kväll!! :)

#7 - therese

Belgian dark chocolate cupcake låter smashing - skulle jag gärna testa:) Har såklart gillat på fejjan.

#8 - Towis - its about me wherever I am.

åh jag vill vara med! banana chocolate fudge låter ju helt otroligt gott!

#9 - Elisabeth

Åh vad gott med hemleverade cupcakes :D Tycker Havana verkar otroligt god, och lite originell.



Har gillat och vill vara med och tävla :)

#10 - Fnulan

Men hur ska man kunna völja??? Belgisk mörk chocklad, hasselnöt eller chocklad forestberrys... Äsch jag tar en av varje!..

GIllat så klart!

#11 - Malin-Kalles mamma

Gillar på Fejjan.

Men att välja en favvo va ju omöjligt! :)

#12 - Marie S

Har gillat på FB.

Jag fastnade för Rasberry raw samt carrot carw....

#13 - Anonym

synd att det inte går till Norrland. är ju förövrigt mer än halva Sverige just Norrland;) annars hade jag varit med och tävlat:)

#14 - Anna - Mamma till Emilia med albinism

Jag vill vara med och tävla! =)



Den som lät såå god är Mint Chocolate, muuums säger jag!

Älskar choklad och mint =)



Har även gillat på facebook, en ny sida som jag inte sett innan, ska ta och spana in hela =)



#15 - Anna - Mamma till Emilia med albinism

Jag vill vara med och tävla! =)



Den som lät såå god är Mint Chocolate, muuums säger jag!

Älskar choklad och mint =)



Har även gillat på facebook, en ny sida som jag inte sett innan, ska ta och spana in hela =)



#16 - Anna - Mamma till Emilia med albinism

Oj, det blev två gånger, du får ta bort en =)

#17 - Linda

Vill såklart delta i tävlingen och har gjort det man ska. Jag tycker Vanilla Milk Chocolate lät ljuvliga.

#18 - Sanna

WOW, det här vore perfekt för mig och dottern! Vi fyller båda år snart närmare bestämt den 19/10 respektive den 2/11 så vad vore mer än perfekt att få hem en låda med cupcakes.



Favoriten är helt klart Chocolate hazelnut, för jag har alltid älskat choklad och alla former av nötter. Har givetvis gillat på FB (Sanna Kaakinen).



Kram Sanna

#19 - Hanna

MMmm va de vattnas i munnen på mig! Jag har gillat på fb och hade jag vunnit hade jag antingen önskat chocolate fudge eller kladdkaka! Chokladlover <3

#20 - LILITH - Borderline & mamma

Har gillat på fb. Jag skulle nog vilja ha Vanilla Milk Chocolate, de lät riktigt goda.

#21 - Sussi

Hejsan



Vilken Härlig Tävling



Sååå Himla typiskt att man bor så Låååångt bort :(

Hoppas att den som Vinner verkligen Njuuuter som jag hade gjort Om jag hade vunnit.:):)



Ha en mysig Onsdag

Krammiz

Sussi

#22 - katarina i

chocolate forestberry verkar vara himla smarriga,skulle inte ha nåt emot dom jag inte.. :)

#23 - Emma

Gillat på facebook Emma Karlsson



Belgian Dark chocolate lät ju jätte goda ...

#24 - jenn

Klart att jag vill prova lyckan! jag tycker om Pink Ribbon Cupcake, månaden i ära!



Men det fanns ju hur mycket gott som helst pa hemsidan!!!!!

Jag har gillat pa FB med namnet Barbados jenn!

#25 - Ewa (mamma till 6 döttrar)

Meeeen jag dööör av "have to have" sug när jag ser alla godsaker :)



Men en vinner: Blueberry Crumble, storfavorit när jag bakar själv = MUMS!!!



Har gillat sidan på FB och lite egoistiskt håller jag en tumme för mig själv ;)

#26 - Tania @ Piccante

Åh jag skulle DÖ för en Banana chocolate fudge just nu.



Fast... jag skulle nog helst vilja ha en av varje :)

#27 - Elina

Jag är med! Älskar sötsaker, tyvärr kan jag inte baka förutom kladdkaka. Men jag bor i Gävle, det är väl ändå inte Norrland? :D

#28 - Monika

Mums så gott..... pink ribbon cupcake ser smskig ut, precis som de andra!men hade gärna smakat den först

Har gillat på FB oxå självklart :-)

Ska äntligen få en ny spis snart, så jag kan baka igen, jjiiiiipppiiiee, vår gasspis är katastrof....

#29 - johanna med tyra o otto

Vilken underbar tävling, jag fullkomligt älskar att baka och äta cupcake. Min dotter fyller tre om ett par veckor och då ska här bakas, dock är det svårt att hinna med då jag går i skolan så vad hade passat bättre än att få det hemleverat.



Tittade in på hemsidan och kan knappt bestämma vilken som verkar godast men jag tror att chocolate hazelnut verkar vara en riktig chokladig dröm:)



Jag har gillat på fb.



kram

#30 - CL

Har självklart "gillat" på FB.



Jag älskar ju allt som har med choklad och nötter att göra så den som jag tycker låter bäst är Chocolate Hazelnut. Hoppas att jag får chansen att smaka på dem också :)

#31 - Caroline Andersson - 18år och blivande mamma

Gillar på facebook (Caroline Andersson)



Älskar cheese cake, så den skulle vara rolig att prova :)

#32 - Cecilia A

Jag gillar Johanna Bakars Facebooksida & blev väldigt sugen på "Chocolate Forestberry"! :D

#33 - Cecilia A

Jag gillar Johanna Bakars Facebooksida & blev väldigt sugen på "Chocolate Forestberry"! :D

#34 - cammie

oh mums. OmnOmn =) hi.

Gillar på FB - camilla Fredriksson

#35 - TinaZ

Jag är gärna med. Har gillat (Tina Zach) Svårt att välja men cheesecake Cupcake verkar godast.

#36 - Carola Paro

Finns många som verkar helt fantastiskt goda på den sidan... Men om jag måste välja så blir det White Chocolate Strawberry, låter helt klart som något för mig!



Har gillat på fejan...

#38 - Ofelia

Hej ! underbar tävling. Jag har inte haft mitt kalas än men jag tänker ha ett cupcakes kalas. Jag tänkte att man kunde hitta på en cupcakes tårta att bjuda på <3 det ska också vara en cupcakes vid deras tallrikar så dom får en varsin cupcakes. Det ska vara en pinne med en fin fin lapp på där det står alla barnens namn på. jag bara längtar tills mitt egna cupckes kalas är =-))) Glad midsommar och forsätt med din blogg ! Vi kanske ses någon gång. Hejdå <3 <3 <3