bambi

Äntligen!



Man sitter och sparar och sparar men oftast så hittar man aldrig någonstans att stoppa in ordet. Men så, äntligen!!

Jag måste ta och avinstallera Wordfeud. Allvarligt.

P.S. Fick ta bort mitt användarnamn från bilden för jag fick typ 20 invites på direkten....
#1 - Alfva- i preggoland!

Tack och lov har Wordpress numera bestämt sig för att inte fungera alls (förut funkade det iaf sporadiskt) på min telefon, så jag "slipper" ha ångest över all tid jag la på spelet.. ;)

#2 - LILITH - Borderline & mamma

Ja jag vågar inte installera det för då kommer jag aldrig att släppa mobilen igen :)

#3 - Hanna

Man blir beroende!! aldrig har vår iPad laddats så ofta :)



Ska vi ta en match?? Heter Bubbelmaja där!

#4 - Hanna

Barnen vill gärna hjälpa till också. Ljudar och funderar. Spelet har fått dem att vilja spela alfapet också!

#5 - Martina

Men det är ju så fasligt kul! Speciellt om man någon gång har lite tid att faktiskt sitta med det (läs ligga i sängen istället för att sova...) och det mot förmodan sitter någon annan i andra änden med lite tid så man kan spela nästan ett helt spel.