bambi

Barnshopping.se event

Ikväll har det blivit lite dåligt med bloggande eftersom jag har varit på Barnshopping.se event! Jag gick dit ensam men jag kände många som skulle dit och när jag går på såna här events så känns det verkligen som om jag träffar mina bloggkollegor! Det är så roligt och vi har så mycket att prata om! Tiden gick jättesnabbt och jag hade såååå roligt!


Min Allt för föräldrar kollega Lotta var konferencier


Och det är ju Madeleine och Madeleine som står bakom Barnshopping.se

Finaste Johanna var där också....

 

...likaså Lovisa...

 


...och Nina, Thean och Jennyn...



..och jag träffade även på min gamla kompis Nadja!

Så, som ni ser så har jag haft en jättetrevlig kväll!

#1 - Lofsan

Tack fina du för ikväll! Jag håller tummarna... ;-)

#2 - Ann-Sofie-mamma till Isak

Vad trevligt det såg ut. Vad synd att man inte kunde gå. :)

Kram!

#3 - Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset

Tack fina!!



Har du lust att maila bilderna du tog på mej?

Ja den med Lotta och den med dej?



Måste ses snart!

Kramar

#4 - Agnieszka-2barnsmorsan

Det var jättekul att ses! kramar

#5 - tindra

Det var jättekul att ses,hör av mig nästa vecka så kan vi hitta på nåt m barnen på lördagen om det passar bra :) Kram!

Lånar bilden på dig & mig till tha blogg :)



Tindraohara.blogg.se/Nadja