bambi

Dagens Leah



Min tur på stan slutade med att jag köpte denna fina uggle-tröja på Åhlens. Endast 99 kronor! Ett riktigt fynd tycker jag!  :)
#1 - Amanda

Åååå så fin! Jag älskar verkligen ugglor. Du skulle inte möjligtvis kunna visa en bild till som är framifrån (ungefär som den till vänster) och lite närmre/skarpare?

#2 - Mia

Ååååå va gullig tröja på söta lilla Leah....



Ha en mysig fredag!!



KRAMAR

#3 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Amanda Det är samma tryck runtom hela tröja, så den är likadan framifrån som bakifrån. Men det kommer nog säkert lite fler bilder på tröjan inom snar framtid :)

#4 - Lisa

Sötis! Har sagt det förr, men säger det gärna igen; vilka små godingar till barn du har! Måste vara fullkomligt underbart att få komma hem till dem efter en dag på jobbet :) Några nya Mollyplagg på ingång förresten? Jag väntar på Kahlo Knit Tunic, eftersom jag älskar deras ullklänningar :) Mmm... Ha en fin hösthelg! Kram från Lisa :)

#5 - Sofi

Åh, vilken fin!!! Åhlens nästa då :D

#6 - Milliez - 24år & Gravid med fyran

Den var jättefin! :)

#7 - Emelie

Åh vilken fin, vilka storlekar fanns den i? Alltså, finns den på bebisavdelningen eller den för större barn? (:

#8 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Emelie Den fanns både till bebisar och till större barn :)