bambi

Dagens Nyheter
* Bloglovin' har ändrat om layouten! Gaaaaah! Hjälp! *puh* Där fanns en knapp så att man kunde återställa allt det till gamla vanliga.... Folk ska inte hålla på och ändra om en massa!  ;)

* Jag har blivit beroende av Wordfeud. Laddade ner den i måndags. Jag skulle gärna vilja ha mina 25 timmar tillbaka.....

* Jag och maken håller på och lägger ett mycket komplicerat pussel. Zack fick åter feber igår kväll och har legat i vår säng och svettats hela natten (så jag är sååååååå pigg idag som ni förstår!). Mina elever har ett mycket viktigt prov imorgon och maken har förhandlingar på fredag som måste förberedas. Det enda sättet att få allt att gå ihop är att vi vabbar halva dagar var... *suck*
#1 - Bella

Ja man tappar både tid och rum med det där wordfeud. Kul är det. Man tränar ju sin hjärna lite på samma gång :)

#2 - Sara

Åh jag är så glad i din blogg!