bambi

God morgon!
Idag är det vab-dag för mig! Zack ligger fortfarande i vår säng och vill bara dricka mjölk. Ingen smörgås, ingenting. Leah får inte vara där inne heller, så det blir nog bra att hon får vara på förskolan idag.

Jag tänkte försöka göra klart Zacks fotobok. Jag gör en fotobok till varje födelsedag till barnen men nu ligger jag lite efter och nu har det snart gått en månad sen Zack fyllde tre år. Men jag har verkligen haft tid, får se om jag får det idag.

Idag är sista dagen som man kan tävla om en Louis Vuitton hos Campadre och då vill jag samtidigt tipsa om dessa snygga boots från Sperry Woman som just nu finns hos Campadre:



Ser dom inte sjukt bekväma ut också?

#1 - joi

åhh.. fotobok funderar jag oxå på att göra inför Olivens 1 års dag. Var gör du dina?

#2 - Anonym

#3 - tindra

Gjorde 2st fotoböcker häromdagen...En till Filip & en till Matteus med bilder från då dem var bebisar :)