bambi

Hello Cupcake!
Åh, ännu en cupcakebok som jag måste lägga till min samling! Älskar Leila Lindholm så detta känns verkligen som ett måste här hemma.

Dumlecupcakes, Rocky road cupcakes, Smore's whoopies och Jane's apple pie cupcakes - alltihop lät onekligen väldigt lockande!! Den ska släppas nästa vecka, så håll utkik eller boka den redan nu hos Bokus!!

#1 - Sussi

Hejsan



Jag köper boken bara för de vackra bilderna!!!

knasigt eller hur??? Kanske prövar man på att baka några av recepten fast man vet att de blir inte lika bra som Leila gör det. Gillar hennes program, spec det sista om bakar i Frankrike.

Ha en super dag

Krammiz

Sussi

#2 - Amanda

Ska den släppas nästa vecka? Jag såg den för typ en vecka sedan på Åhlens i Solna Centrum. Skumt!

#3 - Jessica

Men gud så gott det såg ut! Kanske ska köpa den där boken men den ser livsfarlig ut :)

#4 - johanna med tyra o otto

åh vad glad jag blir, jag älskar att baka cupcakes och jag älskar leila lindholm, bokar direkt!



#5 - Josefine

Åh, MÅSTE ha den så klart! Leila är min husgud :-D

#6 - Veronica

Fick den i brevlådan idag :) Superfin!