bambi

Jag undrade hur lång tid det skulle ta...
Förra gången så märkte jag redan första dagen att det var något som inte stod rätt till. Det var elever som fnissade och sa "ja, det är hon!".

Men på nya jobbet så dröjde det tills idag, nästan en månad efter skolan börjat, som en elev sa:

"Du skrämde mig igår! Jag klickade mig runt bland bloggar och ser dig där helt plötsligt!"

Haha... så pratade vi lite om bloggandet. Dom fick ställa dom frågorna som dom ville fråga, sen var det bra med det. Jag har alltid i bakhuvudet att elever kan läsa allt jag skriver, så jag tänker mig för hela tiden. Det är stundvis väldigt begränsande men jag känner att jag har hittat en bra balans efter 4½ års bloggande.
#1 - Martina

Man ska ju alltid blogga ärligt och "som sig själv" så då ska det ju inte vara någon fara :-)

#2 - Petra

Det måste ju kännas märkligt att veta att så många läser dina ord. Jag förstår att man tänker sig för både en och två gånger innan man publicerar något, det hade iaf jag gjort.

#3 - Skrotmamman skrotar vidare - 14 mån mellan barnen och tillbaka på jobbet

Det tänker jag också på. Och är medveten om. Det begränsar en hel del, men allt ska inte dokumenteras offentligt ;-)

#4 - Fnulan

Du är super proffsig vännen!!!!!