bambi

Lanseringen av tv-kanalen Disney Junior

 

Idag var vi på Mariott Courtyard på lanseringen av tv-kanalen Disney Junior här i Sverige. Det var riktigt kändistätt och det bjöds på massor med gott och massor med lekar. När vi gick så fick med oss fina goodiebags hem.


Även min fina vän Linda var där med sin familj. Lite roligt är det att det är en av våra gamla elever, Amir som har varit med och anordnat eventet (jag och Linda har båda haft honom som elev). Han tyckte att han kände igen mitt namn på gästlistan  ;)


Zack försökte prata en massa med Musse (men jag hörde inte riktigt vad han sa) och han tyckte att det var så konstigt att Musse inte svarade. Han sa inget alls  :/

#1 - ANS



Märkeskläder till barn!

Om ca 1 timme går mina auktioner ut. Barnkläder med märken som NOVA STAR, GEGGAMOJA, ROCKEFELLA, Po.P, HTKAF, MOLO, GANGSTAR mm



http://www.tradera.com/listing.mvc/itemlisting?ftgnr=264546



FYNDA!

#2 - Dorothea - Ett nästintill trillingliv

Åh vi hade tänk gå. Men det är så "krångligt" när man bor en bit ifrån. Men visst ska väl du på Underbara Barn Mässan nu i okt med AFF?

Våre så kul att ses OCH ha tid att prata ;)