bambi

On the road again...


Igår så körde vi bil till Vieste för att möta upp svärföräldrarna. Det var en underbar utsikt längs med kusten och jag fick tillbaka känslorna från när jag var liten och vi åkte bil i USA (till t.ex. Nevada). Min pappa älskar Willie Nelson och vi lyssnade ofta på honom och hans låt "On the road again.." (Willie Nelson var nog inte lika stor i Sverige så ni kanske inte känner igen honom).

#1 - Sofi

Klart vi känner igen Willie Nelson :) eller alla borde väl göra det. Fast det är klart, jag har en kompis som på fullt allvar inte visste vem Jimi Hendrix var...

#2 - Sara - Mamma till Max snart 3 år

Vad härligt det ser ut!

#3 - Jossan

:) jag och mina kompisar var på 1 månads road trip i USA i sommar och då lyssnade vi på den låten typ 2 ggr o dagen, haha. Blev lite glad och nostalgisk när jag såg den raden som rubrik :)