bambi

Resa med barnen



Som ni ser så blev det ett par souvenirer inköpta i Rom. Kunde inte låta bli  :)

Som ni kanske OCKSÅ ser så är Leahs hår som svinto. Så samtidigt som jag skriver detta så sitter båda barnen i badet!



Vi flög med Swiss Air och bytte flyg i Zürich, där fanns det en litet lekland (vilket verkligen är perfekt på flygplatser). Dit flög vi med LuftHansa och på båda vägarna så fick vi ta vagnen ända fram till planet, vilket verkligen är guldvärt det också!



Det gick väldigt bra att resa med barnen och dom sov en hel del på flyget. Inga klagomål och knappt något gnäll... vilket alltid överraskar mig (för det var likadant när vi flög till Thailand) för ibland så vill jag gnälla och klaga för att det är ju så himla tråkigt att flyga!

P.S. Jag måste säga att ni har varit underbara som har lämnat så många fina kommentarer och har gillat mina inlägg från Italien på Bloglovin'
#1 - Malin - Foto och musik

Sötabilder :D

#2 - Malin

sv: okej :) men jag hittade andra som hade likadant recept som dig, så varför ska jag då länka till dig? :)

#3 - Anonym

Så söt Leah är med sitt lockiga hår :) Jag undrar hur det har gått med Zacks potträning nu på semestern?

#4 - Milla

Det var jag som skrev det innan :)