bambi

Tillbaka till verkligheten....



Tillbaks till jobbet... jag som nyss satt och fikade framför Colosseum! Idag blir det att ta tag i en massa mail, post, läkarbesök och tandläkarbesök som ska bokas om (Zack som har fyllt 3 år ska ju på en massa kontroller!), paket som ska hämtas ut.... och så ska jag JOBBA också förstås!

#1 - tindra

ja du,välkommen tillbaka till ett regningt sweden ;)

#2 - Paulina

Jättefina bilder och ni ser ut att ha haft en alldeles underbar resa! Jag har en fråga ang din kamera, vad fotar du med för systemkamera? Vilket objektiv har du? Och vilka inställningar använder du dig av för att få så bra skärpa? Har precis införskaffat en Canon EOS 1100D, och jag sitter och testar och testar för att få bra resultat. Utomhus är det oftast inga problem, men inomhus blir bilderna oftast lite suddiga och jag får inte den där skärpan jag önskar! Kram