bambi

Tur att man har lite mer regler kring vad som får stå i reklamen idag

#1 - Andrea

men guuuuuuuuuuud, shit, vet inte va ja ska säga faktiskt, hel-koko ju

#2 - Viola

Herregud...

#3 - Luxxie

Men herregud... fick man hitta på precis vad man ville förr eller? Helt sjukt...

#4 - Rita

Men jisses, hur är detta möjligt???

#5 - LADY DAHMER | postpatriarkal feministfitta

"higher chance of getting acceptaince and fitting in" ?



WTF?!!! Nu förstår jag varför fetman exploderat over i Amerkkkatt.

#6 - Martina

Herregud jag skulle vilja läsa den studie som de baserade det där på...

#7 - Marielle

Jomen precis. Det är läskvanor popularitet är baserat på. Jag är beroende av cola light och har varit det länge. Började tidigt gjorde jag också. Min mamma var inte så bra på sådant. Kan den som skrev annonsen förklara för mig varför jag blev mobbad ända upp till nian? O.O



Nej men seriöst, man blir mörkrädd.