bambi

Vackra tekoppar

Jag älskar att dricka te (dricker ju inte kaffe) och då tycker jag att en snygg kopp kan göra att teet smakar ännu godare! Dessa vackra koppar från KASA-DK blev jag kär i! Och juat nu har Campadre halva priset på dom!




P.S. Dom har även kampanj på snygga armband från Humanity
och snygga skor från bland annat Lola Ramona och Tizzla Clogs!

#1 - Christine

Eh, reklam? Får man fråga vilka sammarbetspartners du har? Babyshop brukar du ju också ofta länka till...

#2 - BAMBI

Christine Varken Campadre eller Babyshop är några samarbetspartners, lika lite som Lindex eller H&M som jag också länkar till ibland. Däremot så får jag betalat för varje ny medlem som har gått in via min länk till Campadre, men detta är något som alla Campadre-medlemar kan göra (alltså värva andra medlemmar).



Jag skriver alltid ut om jag har blivit sponsrad med något! Betalat för att skriva inlägg har jag bara fått ett fåtal gånger och då har det stått att inlägget är i samarbete med den och den...

#3 - Christine

Jaha, vad bra! Campadre är ju så lurigt för man måste ju vara medlem för att få se deras shop, så jag tänkte direkt att det var kopplat till deras företag.