bambi

Välkommen till världen!



Igår fick jag äran att träffa lilla Magda, knappt två dygn gammal! Vilken liten underbaring hon är och jag mindes den där underbara känslan av att ha en liten liten nyfödd bebis. Det är total fokus på den lilla och det känns som om det är bara den lilla bebisen och familjen som finns i hela världen.

 

Det var en härlig början på helgen att få hälsa på min vän på BB. Denna helg är Zacks helg. Det händer en massa spännande för honom, både idag och imorgon! Själv så ska jag försöka få lite jobb gjort och rätta en massa massa uppsatser!

#1 - LADY DAHMER

GAAAAH VILL HA EN LITEN BEBIS



jag måste någ tvångssterilisera mig själv. Jag saknar vett och sans när det kommer till bebisar

#2 - Emma

Det är verkligen en underbar känsla och ha en nyfödd bebis i famnen ...

Fast det är underbart när dom blir äldre med och man kan börja kommunicera med dom

#3 - En pojkmammas vardag

Man blir lika galen av bebissjuka varje gång man ser en liten goding!! :)

#4 - tindra

åhh vad sööt liten :)