bambi

Välkommen vännen!
Idag har Natashja anslutit sig till Allt för föräldrar sekten  ;)  Välkommen!



Jag har känt och umgåtts med Natashja i över ett år nu och vi har hittat på massor med skoj! Men det är bara början... vänta ni bara...   ;)


Bild från vår allra första träff. Anna, Natashja och jag!


Och ni har väl inte missat att hon är nominerad som årets bloggprovokatör i Blog Awards??
----> RÖSTA på henne
HÄR!! <----
(för hon förtjänar verkligen att vinna!)

#1 - LADY DAHMER

hähähä. Den där översta bilden liksom. Frocsen är ju pricken över i't! (frocs = fake crocs)

#2 - APAN SATT I GRANEN | Kasta genusglasögonen åt helvete och ta fram föräldrarglasögonen

Åh vilken härlig sommarbild! Åh vad jag saknar mitt hår fast ändå inte.

#3 - Bee

Bambi, vilken snygg blus du har? Vad är det för någon på den nedersta bilden? Finns det liknande men långärmat eller tre kvarts?

#4 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Bee Tack! Det är en klassiker som återkommer som heter #327 light cotton embroidered blouse. Ja, det finns även en version med längre ärmar som heter Remix blouse :)

#5 - Anna

Bambi!

Har du sett detta: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13587969.ab

HAHA! Kom ihåg att du visade "fruktlägenheterna" för ett tag sedan... :)

#6 - bara en läsare

jag minns att hon skrev om hur nervös hon var inför första träffen m er =)