bambi

Vinn en valfri Topline mössa från Geggamoja!
Jag älskar Geggamoja och deras fina färgglada kläder i bra kvalité, så därför är jag så glad att få presentera en tävling sponsrad av just Geggamoja!



Nu när det börjar bli dags för mössa så har jag hela TRE stycken mössor att dela ut till er fina läsare! Färgglada, mjuka, fina mössor!

Allt ni behöver göra för att vara med och tävla om en av dom tre valfria Topline mössorna är att gå in på Geggamojas hemsida och välj ut vilken färgkombination du skulle vilja vinna på mössan! Skriv det sedan i en kommentar till detta inlägg!

Tävlingen på går till den 28 september då jag väljer ut tre stycken vinnare!
#1 - therese

Vilken härlig hösttävling! Min största favorit är och har alltid varit deras grönblå blomma men bland toplinemössorna är det färgkombinationen rosaröd som är favoriten. Toksnygg!

#2 - Emilie

Åhh världens bästa mössor! Nu håller vi både tummar och tår, att det är Lilla Elis som mössan får! Han eller vi hoppas på färgen grön/cerise om vi skulle vinna. Kram

#3 - Jenny i Dalby (mamma till tre)

Åh vilka fina mössor! Här är favoriten svart/grön, den fick så härliga kontraster!

#4 - Madeleine

Geggamoja is the shit! Favoriten bland Toplinemössorna är den mörkturkosa och på andra plats kommer den turkos/bruna! :)

#5 - Beatrice, mamma till skrutten Robin

Svart/grön är min favorit! Jag har "snöat"(HAHA) in på grönt just nu känner jag ;D

Jag gillar även tävlingen på bloglovin :) Kanske ett litet plus :)



Kramkram

#6 - Kajsa

Jag har använt Geggamojas mössor på min nu 6-åriga son sedan han föddes. Årets mössa skulle gärna få bli en Blå/turkos.

#7 - Eva Strand

Älskar deras mössor, de e perfekta till min aktiva son som alltid blir så varm. Min son förälskade sig i den blå/turkosa:)

#8 - Bee

Mitt barn pekade ut ceris som sin favorit. Mycket fin tävling Bambi, roligt!

#9 - Elin

Har alltid tyckt att dom är så fina mössorna, men det har aldrig blivit att jag köpt nån. Skulle jag köpa en så skulle det bli svart/grå, bara för att det passar till allt. Men snyggast tycker jag mintgrön/grön är, kanske ;)

#10 - FOTO I NORR - MARIE

Jag skulle vilja vinna denna super söta mössa till min sötnos Norah "Topline Rosa/röd"

#11 - Malin

Oh, det är svårt att bara välja EN favorit...

Men det blir nog lila/cerise. Väldigt snygga allihopa.

#12 - A&A

Å, roliga och fina mössor är en av mina stora laster... :) Hoppas vi vinner en svart/grön!

#13 - Emma Grelsson

Ååå en sån mössa har jag tittat på länge! Min favorit är "Topline Mintgrön/grön".



håller tummarna

#14 - Soffan

Blev alldeles förälskad i den lila/cerisa! Fina färger som passar både killar och tjejer! (Och skulle gå fint ihop med årets turkosa overall!!) :-)

#15 - Lina

Åh vad svårt att välja. Lillen har så mycket grönt så varför gå ifrån ett vinnande koncept :) Svart/grön får det bli :)

#16 - Maja

Jag vill vara med och tävla om den mörk/ljus turkosa mössan till lillebror.

#17 - Josefine

Åh, den lila/cerise-färgade mössan skulle passa toppen till äldsta dotterns gröna Didriksson-overall. Satt precis och tänkte häromdagen att jag måste köpa en ny mössa till henne, hoppas jag slipper det nu då ;-)



Ha en bra dag!

#18 - Jennie

Blev förtjust i den turkos/mörkturkosa!

#19 - Angelica

Jättefina och braiga mössor! Jag skulle välja den rosa/röda om jag vann.

#20 - Hanna- Leas mamma

Åh, en till härlig tävling! Jag skulle vilja vinna en i färgen Lila/Cerise till min lilla plutt =) Perfekt nu till hösten!



Tack för en inspirerande och rolig blogg!

#21 - Emma

Perfekt tävling då sonen behöver en mössa till jag fastnade för svart/grå passar bra till hans andra ytterkläder...

#22 - Malin

Blå/turkos gillade jag :)

#23 - Anonym

Den ljusgrå/mörkgrå vore toppen till Lillebror att matcha Storasysters rosa med som han är så avundsjuk på :)

#24 - Mia

Åh jag vill vara med. Älskar Geggamojors mössor. Vill gärna har en Blå/turkos om vi vinner. Håller tummarna hårt!

#25 - Emma

Den ljusgrå/mörkgrå vore toppen till Lillebror att matcha Storasysters rosa med som han är sååå avundsjuk på:)

#26 - Janette

En Topline Mintgrön/grön på en blond tjej med ostyriga lockar, japp - klockrent, en sådan vore jättekul att vinna!

#27 - Angelica

Åh jag som varit på väg at beställa den helsvarta topline mössan från Geggamoja, den skulle jag vilja vinna =)

#28 - Marie

Har tittat på mössorna flera gånger utan att kunna bestämma mig för vilken färg jag ville ha.



Nu blev jag "tvingad" att välja en och det blev "topline turkos/blå". Sonens favoritsnutte är även i denna färg (också från Geggamoja), så han kommer att bli överlycklig vid ev vinst :-)



Min mailadress finns i fältet så nu väntar jag och sonen bara på "vinnarmail" HAHA :-)

#29 - Nicole

Min favorit är den i grön/cerise. Skulle passa perfekt på mitt systerbarn:)

#30 - Therese

Tycker dessa mössor är super fina, min favorit är svart/cerise, en väldigt fin kombination.

#31 - Emma

Oj vad roligt!

Jag gillar ju den Grön/ceris som jag tror Alfred oxå hade gillat!! Så hoppas Hoppas han vinner den

#32 - Cicci

Jag hade velat ha den Topline Blå/turkos till min son. Då han har blivit storebror och tycker livet kretsar lite väl mycket runt lillasyster nu. Hade varit en fin present till honom då han älskar kläder.

#33 - johanna

Turkos/blå är min favorit är min favorit. Skulle bli superglad åt att vinna då vi imorse inte hittade min sons mössa.

#34 - Lisa

Så himla fina mössor!



Här skulle den grön/svarta vara allra mest poppis. Fina kontraster!

#35 - Josephine

#36 - Madde

De är härliga!

Hade velat vinna en turkos/blå till min tjej:)

Hoppas på lite tur nu!

#37 - Jennie

Topline Brun/rosa är nog den vi gillar mest och på andra plats Topline Svart/ceris

#38 - Josephine

Mössan i lila/ceris till min lille kille hade varit såå snyggt!:)

#39 - Lili

Min dotter älskar den Ceris/rosa mössan.



Hoppas på tur!

#40 - Linda m. 3

De geggamojamössor mina barn har testat har suttit perfekt så jag är gärna med och tävlar och min favorit är lila/cerise:)! kram Linda

#41 - Annabo

Jag vill gärna vara med och tävla om de fina mössorna! Favoriten var den randiga "mintgrön/grön".

#42 - tankgirrl

Åh vilka fina mössor! Isak skulle gärna vilja ha den rosa/cerisea för han passar så bra i rosa! :) Eller också en turkos/ brun till Adora!

#43 - Emmelie

Skoj med tävling!



Lila är alltid fint på hösten tycker jag. Så den lila/cerisa skulle passa min Ebba perfekt =)

#44 - Moa

Geggamojamössor är så himla fina! Vilken bra tävling. Den turkos-bruna vore jättefin på 4åringen, så den skulle jag vilja vinna :-)

#45 - Martina Wilde

Åh vilken mysig tävling, älskar verkligen Geggamojas alla grejer. Om jag vinner skulle jag vilja vinna min favorit som är den grön/cerisa :)

/Martina W

#46 - Petra

Jag skulle gärna vilja vinna en lila/ceris till min lilla pojk, den hade suttit fint på hans huvud! Jag gillar Geggamoja, dom har så mycket fint.

#47 - Mary

Hej RM! Så fint med en tävling, skulle hemskt gärna vilja vinna ljusblå mössan med röda ränder! Den skulle passa perfekt på min sons huvud och matcha hans ljusblå ögon. Håller tummarna, tack för en bra blogg! :)



#48 - Alfva- i preggoland!

Kul tävling! :)

Älskar den svart/cerisa mössan - så den skulle jag vilja vinna!

#49 - Sara - mamma till Edvin & Betty

Oj, flera av limited edition-mössorna var ju skitsnygga. Varför finns de inte i någon affär nära mig??! ;-)



Bland topline-mössorna är min favorit svart/cerise. Den skulle passa perfekt till både Edvin och Betty så nu håller jag tummarna! Kram!

#50 - Paulina

Åh dessa mössor är SÅ fina! Jag skulle vilja vinna en mintgrön/grön! Vi har snart en 2-åring i släkten och då skulle jag mer än gärna ge denna mössa i present! Håller tummarna nu :-)

#51 - Mia S

Grön/cerise i storlek xs 1-2 år skulle nog sitta som en smäck på min Lillkille.



Men jag vinner ju aldrig :-)

#52 - Johanna

Åh jag älskar oxå geggamojas kläder, är lite svag för rAndigt :) jag skulle vilja ha en rosa/röd mössa om jag vann! Svårt val då det fanns många fina att välja på :)

Tack för en inspererande blogg!

#53 - Rebecka

Jag skulle vilja vinna den grön/cerisa :) Lillkillen är inne i en rosa period just nu :P

#54 - amfora

En cerise- o grönrandig mössa vore ju perfekt att vinna till sonens 3-årsdag i oktober! :D

#55 - Hanna K

Hej! Jag skulle vilja ha en rosa-cerise till mig själv som ett litet lyckopiller i höstmörkret! :)

#56 - Tommi

Hejhej!



Min fru hävdar att jag inte har öga för kläder och matchning, men min son skulle verkligen passa i en mintgrön/grön geggamoja-mössa.

#57 - Anna-Carin

Åh, dom är ju så fina! En rosa/röd tror jag men turkos/brun är en favoritkombination också... Håller tummarna :)

#58 - Sofie

Skulle bli så oerhört glad över en turkos/blå i storlek M eller L till min lilla son Evert=)

Kram å tack för en superfin blogg! Följer dig varje dag, men jag är dålig på att kommentera... Ska skärpa mig!

//Sofie

#59 - Malin

Jag tror att min dotter kommer passa bra i en svart/ceris mössa! Härlig tävling!

#60 - Sofi

Kul :D Jag önskar mig den ljus/mörkgrå mössan om jag lyckas ha turen att vinna!

#61 - Malin

Åh jag älskar geggamojjornas mössor!

Min 3,5åriga son har VÄRLDENS vackraste och stora blå ögon, busiga som få med! ;) Jag älskar att klä honom i blått och en mössa från denna serie i blå/turkos hade liksom varit pricken över i:et! <3

Så jag håller tummarna, och det hårt!



KRAMAR Malin.

#62 - Karolina

Jag skulle gärna vilja vinna en lila/ceris mössa till lilla Ida. Den skulle nog kunna bli hennes nya favoritmössa, eftersom hennes gamla har försvunnit på dagis:(

#63 - Karin

Jag vill jättegärna vara med och tävla. Min favorti är just nu blå/turkos

#64 - Helena

Åh de där mössorna är så fina! Jag skulle gärna vilja vinna en Blå/turkos till min son :) Håller tummarna nu!

#65 - Sabina

Perfekta tävlingen för oss! Dorian har precis blivit av med sin favoritmössa och jag har inte lyckats hitta en värdig ersättare men Geggamojas mössor är precis rätt! Vi skulle himla gärna vilja ha den röd/rosa.



håller tummarna

#66 - mathilda

mintgrön/grön

#67 - Anna

Visade min stora kille och han tyckte att den

blå/turkos var finast:-) Skulle dessutom passa perfekt på honom;-)

#68 - Viola

Om jag vinner skulle jag vilja ha en Topline Mintgrön/grön!

#69 - Lina

Har inte handlat något plagg från Geggamoja än, men har varit sugen ett tag nu sen jag hört att plaggen är väldigt mjuka och sköna. Skulle gärna vilja vinna mössan som är svart- och ceriserandig.

#70 - Anna

Jättefina mössor. Svart/grön är favoriten, funkar till alla färgkombinationer.

#71 - e

Jag skulle vilja ha lila med stora blommor.

Dels för att min yngsta son har orange hår, och det vore så sött till honom. Andra anledningen är att han ärver allt från storebror, och således typ aldrig får något som är köpt för honom. Och sist men inte minst, våra grannar har väldigt svårt för att jag klär mina sönder (de har också söner i samma ålder) i alla möjliga färger, att mina söner leker med rosa dockor osv ... och jag kan inte sluta provocera dem! :) Jag gissar att de skulle kommentera blommor! :)

#72 - Malin

Åh vilka fina mössor! Jag föll oxå för datumet 28 sept eftersom jag fyller 35 år då...hmmpf =)

Min son skulle passa fint i en mintgrön/grön om vi skulle ha turen att vinna!

#73 - Aniika

Vilka härliga färger, och ännu en kul tävling!



Grön/cerise är superfin, den hoppas jag på till min dotter!

#74 - LILITH - Borderline & mamma

Min favorit är smaragd, mönstret gör mig glad. Den gillar både dottern och sonen, så först kan dottern ha den så kan sonen ärva den.

#75 - maria

åh perfekta mössor för höstruskvädret som börjat nu

skulle jag vinna skulle jag välja svart/grön åt min lilla skrutt som älskar grönt :D



#76 - Lena

Rolig tävling igen! Inser att jag skulle kunna säga nästan vilken som helst av färgkombinationerna, så fina. Men just nu ligger den grön/röda väldigt bra till.



Håller mina tummar för mig nu då! :-)

#77 - Lena

Ja, det är jag igen då. Måste komplettera mitt inlägg. Inser nu att mössan faktiskt är grön/cerise och inget annat. Lika fin ändå!

#78 - Sofia

Vi vill också vara med i tävlingen!

Tävlar gör Julia och om hon skulle vinna väljer hon en mintgrön/grön.

Vinner Jonathan vill han ha en svart/grå.



Kram Sofia

#79 - Carolin

Mintgrön/grön är favoriten!

#80 - Malin

Vill såklart vara med och tävla om en supersnygg mössa till vår lille kille.

Skulle gärna vilja vinna Topline Blå/turkos.

Tack för en mysig blogg...

Mvh Malin

#81 - Lina

Topline Grön/ceris skulle passa min dotter alles utmärkt! Hon är såå fin i grönt =)

#82 - vintageRetroPrinsess



Turkos blå klampar mitt hjärta extra för.

Den skulle sonen som snart blir 12 få värma sig med i skolan.

Dom andra syskonen har redan en varsin :)



Kärlek mamma Jessica

#83 - Tina Hjerne

Min favorit är grön/blå blomma från Limited edition. Hade matchat dotterns blå skaljacka perfekt.

#84 - Lina & lille Kian

Hej!



Min favorit är Topline Blå/turkos. Har också gillat inlägget på Bloglovin!



/ Lina & Kian

#85 - Christina

Hej där!



Topline Blå/Turkos skulle passa min lille kille som handen i handsken :-) (Fast på huvudet ;-))



/Tinna

#86 - TinaZ

Jag är gärna med. Jag vill vinna en turkos/brun.

#87 - care69

Jag är gärna med!

Är jag en vinnare så önskar jag: Topline Svart/grön

#88 - Spacegirl

Jag är gärna med :-)

Har jag turen att vinna vill jag ha en Lila/ceris mössa.

hopps på tur

#89 - Pappan Anders

Jag e med :-) Jag skulle vilja vinna Topline Svart/grön till min son Lukas.

Vi håller tummarna, stora som små. Ha De!

#90 - Emelie

Jag är väldigt gärna med i denna tävling.

Favoriten är liila/cerise så den skulle jag gärna vinna!

#91 - Mantis

Åh, dessa mössor har jag varit nyfiken på länge men aldrig slagit till. Nu är det väl ändå på tiden:-) En svart med rosa hade suttit fint på vår dotter. Vill passa på att tacka för en trevlig blogg med bra blandning av mammalivet och mode.



Hälsn Mantis

#92 - evamar

Lila/ceris är nog den snyggaste, så det får bli mitt val. Men ett lätt val är det inte...

#93 - liselotte

Är gärna med och tävlar om en fin mössa, vill gärna vinna en svart/grön, skulle passa så fint till mitt barnbarn och matcha hans overall.

#94 - Jasmine

Jag är med :) Vill vinna den som e lila/cerise. Alla färgerna gör mej glad.

kramar

#95 - Jessica

Sååå fina mössor. Skulle jag vinna skulle jag välja blå/turkos till min lilla Rasmus.

#96 - Inga-Lill

Jag deltar gärna. Gillar Topline Blå/turkos som också är barnbarnets favoritfärg. Blå är fint till hans stora bruna bambi ögon.

Må så gott och Njut av en härlig höst!

#98 - Anna

Hej!

Har hört mycket gott om dessa mössor men aldrig provat dem själv.

En lila/ceris skulle passa fint till dotterns vinter-dress.



MVH Anna