bambi

Vinn Ugglans familjekalender 2012



Nu har ni möjlighet att vinna en superfin familjekalender med uggletema från Barntavlor.se! Det är ursöta ugglor på varje månadsuppslag, med en vintrig uggla under vintermånaderna och somriga ugglor under sommarmånaderna! Superfin!

 

Allt ni behöver göra för att vinna Ugglans familjekalender är att gilla Barntavlor.se's facebook sida och lämna sedan en kommentar till detta inlägg (glöm inte att fylla i er mailadress i mailadressfältet!). Ni får gärna gilla detta inlägg på Bloglovin' också  :)

 

Tävlingen pågår till söndagen den 18 september.

#1 - Emma

Har gillat på facebook heter Emma karlsson

#2 - Madeleine

Åh, vilken härlig kalender, skulle vara perfekt för en sån virrig själ som jag själv! Har gillat på Facebook och hoppas nu att jag vinner, det blir en fin födelsedagspresent till mig som fyller år den 18 september om jag skulle vinna :)

#3 - Emma

åå, jag som är i mitt uggleträsk OCH precis börjat jobba igen Ja jag vill vinna!!!

gillar på fb med!

#4 - Stina Svensson

Åh jag som är tokig i ugglor! Har dem på kuddfodral, ljuslyktor, krokar m.m. Att ha dem även på kalendern hade ju inte varit fel, och en kalender behövs då min sambo har "bra minne, men KORT!" (Har gillat på Facebook)

#5 - amfora

Jag som är helt BESATT av kalendrar!!! Har minst 4 st som jag jobbar med, ständigt. :)

Åhhh vad jag vill vinna denna fina!

#6 - IDA ϟ MUSIK & FOTO

ÅH,vilken rolig tävling för mig som älskar ugglor och kalendrar!

Jag är absolut med! :)

(Har gillat på facebook.)

#7 - Alfva

Gillar såklart på FB.

Och vem vill inte ha en ugglekalender?!

#8 - Therese

Ja gillar!! =)

Underbar kalender ju!!

#9 - Mette

så fin den var. Precis vad vi skulle behlva här hemma då jag nyligeb fått arbete och vi för första gången någonsin ska arbeta båda två. Dessutom ska jag plugga samtdigt så planering och koll på varandas tider lär behövas. Håller tummarna <3

#10 - Sofi

Perfekt! En sån vill jag ha (och kommer nog köpa en om jag inte vinner). :D Jag gillar såklart!

#11 - Lili

Jag är gärna med.

redan gillat Barntavlor.se's facebook sida med namn Lili Ying.



gillat inlägget på bloglovin.



Hoppas på tur!

#12 - Bettan

Jag gillar! Och så vill jag såklart vara med och tävla :)

#13 - Marie

En perfekt sak att vinna som småstressad småbarnsmamma, gillar på FB oxå

Marie

#14 - Frida

Åh jag vill absolut vara med och tävla!



Har gillat på Facebook nu!

Vill gärna vinna denna kalender då man kan ha koll på vad som händer varje vecka och man vet var sin sambo håller hus ;)

Behöver planera och skriva in så jag har lite koll :D



Kram

#15 - Maja

Jag vill vara med och tävla om den fina. Jag gillar på Fb.

#16 - Lotte

Gud vad söt! Gillar under namnet Lotte Hultgren =)

#17 - Catti

Jag vill vara med.

Är ju jättefina kalendrar.

Gillat på FB.

#18 - Hanna

Vem gillar inte ugglor, liksom?!:)

#19 - therese

Vilken ursöt kalender! Den skulle göra nytta nu när vi ska in i vardagen med två barn efter föräldraledighet. Har gillat på fb.

#20 - Luxxie

Vill gärna vara med och tävla om en så snygg kalender! Har gillat på facebook och bloglovin' :D

#21 - Anna

Åh, vilken fin kalender! Skulle passa perfekt hos oss!



Har gillat på Facebook och även på bloglovin!

#22 - Therese - Eira min ögonsten

Nu gillar jag dom :) Jättefin och praktisk kalender! På FB heter jag Therese Nordgren :)

#23 - Emma Grelsson

Gillar på fejjan!

#24 - Monica, nybliven 3 barnsmamma!

Oh jag e med o tävlar! Älskar sådana almenackor men har inte tänkt på att köpa någon än, men det hade ju varit super roligt o vinna en!!

Vi som är 5 i familjen o har mkt att hålla rätt på så hade denna varit super praktisk!

Naturligtvis har jag gillat på facebook med mitt namn Monica Sjöstrand

#25 - Karin

Gillart!

#26 - Sandra

Jag är helt tokig i alla inredningdetajer med ugglor på så jag har gillat på facebook och hoppas på att få hem en ugglealmanacka!

#27 - Emma - mamma till två vildar

Åh, skulle vara perfekt till en nybliven "småbarnsförälder/lärarstudent som inte har koll på nånting just nu.. Allt är kaos!

#28 - milla

Jättefin! Jag vill gärna vinna, här hemma finns det fullt med ugglor så den skulle passa perfekt :)

#29 - tankgirrl

Jag gillar och hoppas att jag får den :)

Har länge spanat in tavlan "Anar ugglor i mossen" och bara älskar dessa ugglor!

Gillar på FB och Bloglovin´!

#30 - Sara - mamma till Edvin & Betty

Supersöt almanacka, klart jag gillar =)

#31 - Sara - mamma till Edvin & Betty

Vilken söt almanacka, klart jag gillar =)

#32 - Helen

Jag gillar!

Ugglorna är underbara!

/Helen

#33 - Denice Grefve

Jag har gillat och hållet nu tummarna att turen är på min sida.

#34 - julia

den var super söt..nu håller jag tummarna :)

#35 - Carola Paro

Din blogg verkar hata mig, blir error nästan varje gång jag försöker kommentera... Men men, försöker igen...



Jag har gillat och hoppas nu på tur!

#36 - Lina & lille Kian

Gillat på FB.



En sån här kalender skulle vara perfekt för att hålla ordningen på alla aktiviteter i vårt liv!

#37 - tesa

men denna skulle passa oss som "handen i handsken". Dottern har precis börjat i 6års och jag har just insett att jag inte kan ha allting i huvudet längre. Är man en aktiv familj på 4 personer så är det bara att inse det. ;)

självklart har jag gillat på facebook...

#38 - Bella

Vilken fin kalender, skulle vara perfekt här hemma! Har gillat på facebook :)

#39 - Bellis

Oh, ugglor och allt! :)

#40 - kristin, Vincents mamma ♥

hade varit perfekt för att hålla koll på alla aktiviteter...har gillat på facebook och hoppas på att vinna :)

kram

#41 - Sofie

Åhh, har inte fejjan (en av de få, jag vet) - är det kört då..? Vår ostrukturerade familj skulle verkligen behöva denna... Hoppas på ett mirakel!

Kram å tack för superbra blogg! Följt dig länge, men dålig på att kommentera skäms

//Sofie

#42 - Therése

Bättre kalendrar finns inte:)

#43 - Aggie

Har gillat på fejan som Angelica Adman.

Vi har haft uggle tema sedan son föddes. Uggle pyjamas var det första plagget han hade på sig. Nu är det höst och förskola, jobb igång. Detta skulle bli våran första familjekalender :-)



Kramar!



#44 - Sandra Gevert

Är med och tävlar!

Har gillat på facebook .

Har köpt lite kläder med ugglor på till vårat andra barn som kom till världen för 2 veckor sedan så denna kalender skulle ju passa super bra nu när intresset för ugglor är stort och familjen utökad med ännu en älskad unge :)

#45 - Annah

Gillar!



Ugglor passar bra här, med en uggletokig granne och en hel del ugglor här också!

#46 - maria b

Åh denna fina kalender hade jag velat vinna! Gillar Facebook sen innan då jag tycker de har så fina saker!!

#47 - Ejkej

Har precis börjat inreda sonens rum med uggletema, och en familjekalender för att hålla koll på allt, i samma tema, skulle vara helt underbart. Sååå fina tavlor de har, har så klart gillat på FB

#48 - Laila Karlsson

Jag har delat på fb och vill också vinna en kalender :)

#49 - Malin- Kalles mamma

Lovelt! Skulle va perfekt hos oss så kanske vi slipper alla lappar som annars används som kalender ;)

Gillar redan på fejjan! (Malin Bergling)



/Malin

#50 - Mimmi

Åh, ugglor!

Gillar på FB (Mikaela L)

#51 - Avell

Klart att jag vill vara med och tävla. Kalendern skulle passa utmärkt in i mitt Retro-shabby-kitsch hem!

Ha en bra dag och läs gärna min blogg!

#52 - Terese

Denna fina uggle kalendern skulle denna passa perfekt in i vårat hektiska student/ 2 småbarns liv som är proppat med händelser som måste skrivas upp.

#53 - Maria

Jag älskar ugglor och familjekalendrar så denna skulle vara perfekt hemma hos oss!

#54 - Diana

Ååå vilken fin familjekallender med ugglor! Är ett måste nu när det är dagis, jobb, minisim och en massa roliga saker som ska göras.

#55 - SoffiZ-Oliwers mamma + gravid med nr 2:) Tävling i bloggen!

Jag är med och testar lyckan. Vore perfekt nu när Lillbebis snart kommer till oss:)

#56 - Moa

Jag vill också ha ugglor på nin vägg hela nästa år :D

#57 - Fnulan

Är så sönderstressad i min hjärna.. vet inte ens om jag skrivit upp mig på denna innan idag.. Jag behöver verkligen kontroll....



PUSS

Gillat å allt såklart!

#58 - Martina- Mamma till tre

Den är verkligen jätte fin och jag skulle mer än gärna vilja ha den på väggen här hemma! Jag har självklar "Gillat" på facebook.

#59 - ♥ En pojkmammas vardag ♥

"Gillar" på facebok (Elin Tegström) och hoppas på tur! För en familjekalender måste såklart skaffas för nästa år :)

#60 - Vivi (Viveka)

Hehe jag behövde inte gilla för jag gillar redan deras sida på fejs (= Hoppas man vinner ^^,) Lycka till allihopa!!!

#61 - Suss

Gillat och gjort allt jag ska. Underbar kalender!

#62 - Carola L

Jag är med och gillar på FB (Carola Lind)



Länk:http://mammamuh.blogg.se/tavla/2011/september/familjekalender.html

#63 - Emma

Åh så fin!

Jag gillar på fb och är mer än gärna med och tävlar om denna fina kalender =)



Kram Emma

#64 - Marlene

Du skojar!!! Vilken härlig tävling!

Har suktat efter den sedan den kom men ekonomin tillåter inte extra inköp just nu då jag går plus minus noll med pengar varje månad. En perfekt kalender för mig och barnen då vi har tusen saker att komma ihåg och jag har inte direkt bästa minnet ;)

Håller tummar och tår!

Tack för en härlig blogg :)



Gillar på facebook - Marlene Wågström :)

#65 - mikaela

Definitivt med! Vi har en 'vanlig' kalender detta år, inte en familjekalender. Det misstaget ska jag aldrig göra om!

#66 - Mirjam

Jag har gillat och håller tummarna nu för att vinna!

#67 - Josefine

Jag gillar och är gärna med och tävlar. :)

#68 - Johanna Rylander

Gillar Gillar Gillar!

Underbar kalender och allt annat fint dom har på barntavlor.

Har redan beställt denna fina almanacka men jag det vore en bra present. Vet precis vem jag skulle ge den till. Dom behöver verkligen lite mer koll på sin vardag :)

Hoppas Hoppas Hoppas att den blir min

#69 - Linda

Gillat på FB och vill så klart jätte gärna vinna den fina kalendern

#70 - Sofia Nilsson

Ugglor är verkligen inne i höst verkar det som. Vill jättegärna vara med i denna fina utlottning. Kanske vi blir bättre på att ha koll på varandra med denna kalender :)

Och jag gillar på fejjan.



Höstkramar till er!

#71 - Isabell Larsson

Självklart gillar jag barntavlor på facebook!

Jag vill absolut ta chansen att vara med å tävla, ugglorna är ju supersöta!

#72 - Pia Li

Hej!

Vill gärna vara med och tävla om denna underbara kalender!

Gillat och delat på FB!

Har kallat mitt första barnbarn för lilla "UGGLAN", sedan hon föddes! Hon tittade/tittar sig runt om med sina stora ögon och munne hopknuppen! =)

Håller nu tummar och tår, för allt vad det går!

Kram

Pia

#73 - Maria

Skulle passa finfint i mitt nytapetserade kök :)

#74 - Mia

Gillar ugglor samt att mitt och min sambos minne är kort, så en almanacka på väggen skulle vara perfekt!

Så jag hoppas på vinst :)



Gillar redan på FB!



Kram Mia

#75 - Anna

Har gillat på facebook, nu håller jag tummar och tår att jag ska vinna denna söta almanacka :)

#76 - Bea

Jag har gillat på facebook så nu håller jag tummarna!

#77 - LILITH - Borderline & mamma

Jag har gillat på FB med namnet Lilith Dark

#78 - Linda

Jag gillar Facebook-sidan massor. Barntavlor gör jättefina tavlor

#79 - Katrin L

Ville verkligen ha denna dunderfina kalender sedan jag först läste om den på deras FB-sida, helt perfekt till min familj där det gäller att hålla koll på vad alla ska göra! Jag är så galet less på de familjekalendrar som finns i butikerna, med tråkiga motiv av hundvalpar, kattungar, Carl Larsson etc. Den här med ugglan året runt är så himla söt! Gillar sedan tidigare barntavlor.se på FB, och jag gillar ditt inlogg på Bloglovin' :)

#80 - Emma

Gillar redan på Fb (Emma Ingels Andersson) + länk och bild på bloggen i höger spalten. Hoppas på tr att vinna denna ursöta och superfina familjekalender med uggletema. Älskar Ugglor!!!

Kram Emma

#81 - Malin

Guuud vilken söt almenacka.

En sådan skulle sitta jätte bra i vårat nya kök. :)

#82 - Kristina

Jag gillar sedan tidigare på FB, Kristina Karlsson

:-)

#83 - Carro

Skulle passa perfekt här hemma så vi kan hålla koll på alla aktiviteter och möten

Gillar på FB (Caroline Lellky)

#84 - ✫Familjen Bus✫

Vilken underbar söt liten blogg du har! Här inne har jag aldrig varit!

Sparas!! :)



Är gärna med i tävlingen, barntalvor.se är en poppis här hemma!



Gillar dem sedan tidigare på fb, sarina fredriksson



Må gott! kram kram

#85 - Sigrid

Den skulle jag verkligen vilja vinna! Den behövs :)

#86 - Sigrid

Den skulle jag verkligen vilja vinna! Den behövs :)

#87 - Caroline Andersson - 18år och blivande mamma

Jag är gärna med och har gillat på facebook (caroline andersson)

Skulle vara perfekt här hemma!

#88 - care69

Jag är gärna med!



Har länkat.

http://care69.blogspot.com/2011/09/18-sept-vinn-ugglans-familjekalender.html



FB: C Care Regn



care69(at)live.se

#89 - Linda

Vill absolut vara med och jag gillar på FB ( Linda Granberg )



Länkar här

http://familjengranberg.blogg.se/2011/september/vinn-ugglans-familjekalender.html



Kram Linda

#90 - VS - Anna

Gillar på Fb och IRL ;)



Ha en bra torsdag!



Mvh Anna

#91 - Jessica

Har gillat på FB :)

#92 - TinaZ

Jag är gärna med. Gillar redan(Tina Zach)

#93 - suss

Klart jag vill vara med!

Gillar på FB: Susan Suss Johansson

= )