bambi

Barnens påskägg


Barnens påskägg är iordning gjorda. Det är samma sak i båda så det spelar ingen roll vem som hittar vilket ägg, men vi tänkte inte låta dom få dom förrän vi har kommit till stugan. Vi åker ju till Sälen på söndag! 6 timmar i bilen, får se hur det går... Det blir nog många pauser!

Är ni sugna på fler tävlingar? Jag har tre stycken till på gång, riktigt riktigt bra! Men jag blir fundersam om det blir för många tävlingar? Kan det bli för många tävlingar i en blogg?



Glöm inte att följa mig på Twitter @bambiblogg och så har jag blivit beroende av Rumble - lägg till mig där på bambiblogg
#1 - LILITH - Borderline & mamma

Så länge det inte är enbart tävlingar, utan varvas med vanliga inlägg, så kan det inte bli för mycket tävlingar.

#2 - Marie Öberg

Jag skulle gärna vilja tipsa dig om en pågående tävling i min blogg! :)



Du kan vara med och tävla om ett presentkort (200 kr.) hos underbara Mykidoo.se

Tävlingen sträcker sig till och med söndag 8/4 kl. 16:00. :)



Ha en fortsatt fin långfredag! :)



/ Marie

#3 - Tobias

Lego. Bra. Försöker få ner mängden godis. Måste snacka med påskharen

#4 - ♥ Alexandra - mamma till Tove och Lykke

vilka fina påskägg.. :) jag hann inte ens fotografera dottern påskägg innan hon sprang iväg med det.. och jag var ju dum nog att inte fota innan jag gav henne det :P



och jag håller med Lilth vad det gäller tävlingar. varvas det med "vanliga inlägg" så blir det inte för mycket tävlingar



#5 - Sanna

Kan aldrig bli för många tävlingar, så länge det blandas med andra inlägg.



Kram Sanna

#6 - Beatrice, mamma till skrutten Robin- Tävlingar igång!

Tävlar är bara roligt tycker jag :)

#7 - Natali BLOGGAR OM LIVET <3

Vi har köptvarsitt påskägg och spelet UNO till Äldsta killen, Yatzy till yngsta och ett hopprep till lilla tjejen som påskpresent. Tror det kommer att bli toppen.

#8 - Petra

Fina ägg

#9 - Elin

Bara för att alla andra kommentarer säger tvärtom så måste jag ändå få säga att jo, jag tycker att det kan bli för många tävlingar i en blogg. Jag är inte intresserad av tävlingar (annat än som fenomen, skrev t.o.m. C-uppsats om sponsring i bloggar) så för mig blir det bara jobbigt att scrolla förbi. Inlägg om tävlingar fångar inte heller mitt intresse på t.ex. bloglovin. Men, här hos dig Bambi är jag trogen läsare så här hänger jag nog kvar även om det är många tävlingar. Jag tycker också att det är spännande att se hur du utvecklar ditt bloggande, även om jag själv inte är intresserad av att tävla :-)