bambi

Bloggminglet 2012


Denna helg har verkligen varit FULLBOKAD. Igår var det Bloggmingel och idag har det varit dansuppvisning för Zack och kalas för Leah - därav den dåliga uppdateringen av bloggen.



Jag hade en jättetrevlig kväll igår på Rica Talk Hotel. Jag och Fnulan delade på en lyxig svit på 17:e våningen! Inte illa! Men jag hade nog njutit ännu mer av kvällen om jag inte hade varit så förkyld som jag är och om jag inte var tvungen att gå upp tidigt dagen efter (på grund av Zacks dansuppvisning så var jag tvungen att ställa klockan på 7 imorse så det blev inte så mycket festande för min del).

Men nåt glas Sangria blev det för att fira det fina vårvädret....



Fnulan satt bredvid en gravid tjej som hette Anna under middagen och då frågade jag om det kanske var hennes första? andra eller kanske till och med tredje barn? Då svarar hon "nej, nionde!" och då säger Fnulan "men då borde du vara med i Familjen Annorlunda" och då svarar hon "men det har jag redan varit!". Haha, pinsamt! Men varken jag eller Fnulan brukar se på det...




Men är inte det bästa med att sova på hotell, frukosten??  :)



P.S. Idag är sista dagen att tävla om en pedagogisk leksak från Bamarang!! Missa inte det!!
#1 - Fnulan

Det var nog tur att jag inte kom min fina vän! Men det ser hörligt ut!

TACK TACK för att du kom och gjorde min helg, du är underbar, LOVE U!!!!