bambi

Det är en härlig känsla...



... att jobba sista dagen innan ett långt lov! Jag ser fram emot att mysa med barnen hela dagarna och bara ta det lugnt! Imorgon ska det bakas påskbakelser! Vi funderar även på att åka till t.ex. Millesgården som anordnar äggjakt. Det lät som en spännande påsklovsaktivitet. Har ni några roliga aktiviteter på gång?

#1 - Nina & Co

Hittade hit av en slump och fastnade ett tag :)

Skönt med lov och välkommen hit till "ön" om ni åker på äggjakten, brukar vara poppis hos både barn och vuxna!

#2 - FIA FIT!

Men är det där tjejen eller killen? De är ju så lika!

#3 - Agnieszka-2barnsmorsan

Jag ska jobba hela påslhelgen, men kommer även hinna med en middag hos mina föräldrar och så mys med familjen!



kram

#4 - Petra

vilken fin bild.

Nej påsken firar vi lugnt o stilla =)

Påskloppis på fredag o kanske konstrundan. det är ju rätt stort här nere



kram

#5 - Helena

Svar från min blogg :-) Ja, jag kikar in ibland men är lite dålig på kommentarerna, ska skärpa mig :-) Min kisse är superfin och SNÄLL, får utstå samma behandling som Hera - vi har dock lyxen att kunna släppa ut henne när Eskil blir för närgången.



Påsken har vi inga planer alls på men satt och kollade lite på barnistan.se igår för att se vad vi kan hitta på. Badhus, Lillskansen eller Fjärilshuset ligger i topp på aktivitet just nu, såg också Millesgårdens aktivitet men tror Eskil är lite för liten för att förstå äggjakt än..