bambi

Det är trevligt att lyxa till det ibland...




Det är inte ofta vi äter oxfilé men igår kväll gjorde vi faktiskt det. Jag fick med mig hem en massa gott från grillkvällen med ICA och då var det bland annat dessa grillsåser. Man är så inkörd på bearnaisesås så det var roligt att testa nåt nytt. Maken gillade Chipotle såsen mest medan jag gillade Hickory såsen mest  :)

Ha en fin kväll nu allihopa!  :)
#1 - Fröken M - Vinn en Tassimo T55 !!

Det tycker jag ni gjorde rätt i !!

Vi har konstaterat flertalet gånger att det egentligen inte blir mycket dyrare att köpa hem en riktigt god köttbit än att ta svängen förbi mc driven... Ändå blir man ofta "dumsnål" när man står där i köttdiken... I alla fall jag :))

ha en mysig kväll ! kram

#2 - Ewa (mamma till 6 döttrar)

Men så gott!!!

Nu längtar jag efter att köket blir klart så jag får tillaga riktigt god mat igen :) Mums!!



Ha en fortsatt mysigt påsk :)