bambi

Ett par nya träskor varje år
Jag kom på att jag har köpt ett par nya träskor varje år dom senaste tre åren (det har varit Swedish Hasbeens och Calou som har införskaffats). Dumt att bryta en tradition, eller hur? Träskor är så otroligt sköna att gå i och hållbarheten är super. Älskar mina, men man kan aldrig få för många skor! Vilka borde jag satsa på i år?



Coola sport wedges 1895 kr, cork wedges 1995 kr, baskemölla duck toe 1895 kr och jodhpurs 2895 kr.



P.S. Och jag måste berätta att Swedish Hasbeens har världens bästa service! Ett år så lossnade en flisa från en av mina skor och då limmade dom den och fixade den på direkten. Tjejen som jag kontaktade bodde precis i närheten av mig så hon hämtade och lämnade skorna hemma hos mig!
#1 - ♥ En pojkmammas vardag ♥ Med tävling i bloggen !!

Dom blå tycker jag var skit snygga !!

Dom skulle gärna få flytta hem till mitt skoställ :)

#2 - Caroline

De rosa skulle jag vilja ha!! I höst behöver jag ett par "inneskor" till jobbet, då blir det nog ett par träskor! :)

#3 - Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Dom svarta skulle jag nog välja :)