bambi

Godaste och nyttigaste tipset på länge!


Jag är så glad att jag har upptäckt att det är himla gott med papaya (tack vare min gode vän Linda)! Speciellt med limejuice som man droppar över. Det är som godis, jag lovar! Testa!

Men! Det är inte bara himla gott, det finns en massa bra saker med att äta papaya! Papaya innehåller väldigt få kalorier och innehåller även ett enzym som heter papain som underlättar förbränningen av fett och protein! Papaya innehåller också ämnen som gör tänderna vitare när den tuggas och en stor dos betakaroten som hjälper huden att få fin färg samtidigt som den tål solen bättre och undviker solfräknar. Så värsta naturliga skönhetsmedlet! (Källa)
#1 - Helena - barnvakt i Vasastan

åå ja det är verkligen gott!

#2 - Emma Sofie

Vilket bra tips!

#3 - Favorella

Jag lär väl äta papaya varje dag nu tack vare dig haha haha.