bambi

Goodiebag nr 23

5 ÅRS JUBILEUM!

Min blogg firar 5 år i april. Jag har fått så otroligt mycket ifrån er fina läsare därför vill jag ge något tillbaka till er. Jag har under dom senaste veckorna ordnat så att ni har chansen att vinna en SUPERLYXIG goodiebag varje dag! Ja, ni läste rätt! Varenda dag i april, i hela 30 dagar, tävlar jag ut en goodiebag innehållandes ALLT det här:


Innehållet i goodiebagen är alltså: gul Turn t-shirt från Vossatassar i storlek 110, ett par guld sneakers från Trumpette från Allt för föräldrar shoppen i storlek 6-12 mån, Muurla Disney emaljerad mugg från Dafra (motivet kan variera), Citrus Refreshing Milk från Weleda, Vattenspår, Månkraft och Blodsband böcker från Sagolikt Bokförlag, presentbox så att man kan göra sin helt egna pekbok hos LookiBooki och som en liten bonus så har Disney bidragit med filmen Bambi till alla goodiebags! Allt till ett värde av över 1500 kr!


Varje dag kommer en ny fråga om någon av sponsorerna av goodiebagen (svaren går oftast att hitta på deras hemsida). Svara på frågan och lämna gärna en kort motivering till varför just du ska vinna (ni får förstås använda samma motivering varje dag som ni är med och tävlar). Glöm inte att fylla i din mailadress i mailadressfältet så har du möjligheten att vara en av vinnarna av den fina goodiebagen. Varje tävling pågår i 24 timmar.



Dagens fråga:
Hur många artiklar finns med i Allt för föräldrar shoppens Kampanj Nyfödd?


P.S. Och rösta gärna på mig i Mammablogg Galans omröstning (nummer 35)!!



Vinnaren av den tjugoandra goodiebagen blev:

♥ Alexandra - mamma till Tove och Lykke om Goodiebag nr 22:
presentkitet kostar 249:-

åhhhhh.. det där guld sneakersna var ju extremt söta.. Det står u bara Lykke på dem :P
och filmen med bambi sitter dottern och skriker den vill jag ha mamma den var söt :)
hoppas hoppas vi har tur så jag kan pryda Lykkes fötter och glädja tove med en film :)

självklart röstar jag på dig mat och bakbloggskategorin
#1 - Erika

Svar: 229 st



Vi skulle bli så väldigt glada om vi fick vinna detta. Ser att dagens goodiebag innehåller Tigerkopp, min son tycker han är så himla rolig.

Skor, egen designad pekbok, sagobok, kan inte bli bättre med andra ord! Goodiebagen kommer komma till stor användning här hemma! :)

#2 - Carola H

229 st!



Nu ger jag upp med min andra motivering, nu BER jag dig helt enkelt; snälla du jag kan väl få en sådan där fin goodiebag! Skulle verkligen bli superglad! :)

#3 - Carola L

Svar: 1262st



Jag vill vinna för att kunna förgylla vardagen för mina vänner och min familj!

Sagolikt bokförlags böcker verkligen rockar och är stora favoriter här hemma Därför vore det roligt att kunna sprida dem till andra också!!

#4 - Thina

Svar Kamanjen har 229 artiklar :)

Imorgon ska dottern opereras och vi har några dagar att bara umgås med varandra eftersom det är jag som vann och fick vara hemma med henne. Hon älskar paket och innehållet i det här komnmer att roa oss bägge i många timmar

#5 - Kristina K

Svaret är hela 1262 artiklar.



YES - YES - YES, en helt perfekt sammansatt goodiebag. Mammalyx är välbehövligt, jag är nämligen urusel på att unna mig själv. De guldig skorna kommer sitta som en smäck på lillasyster som ännu är i magen. Allt annat fint kommer blivande storebror att jubla över! Hela innehållet får mitt hjärta att slå ett extra slag...



Hmm... hur gör jag för att vinna då...? ;-)

#6 - Johanna - Maersta

Det finns 229 artiklar i nyföddkampanjen.



Jag skulle så gärna vilja vinna en goodiebag, där finns godsaker för både stora och små! Jag skulle vilja krypa upp i soffan med barnen och se Bambifilmen, mysiga Vossatassartröjan sätter jag på sonen som mest får ärva kläder från storasyster annars och pekboken skulle barnens syssling få så hon kommer ihåg oss eftersom vi bor så långt borta. Guldtossorna är så underbart söta, de tänkte jag ge vidare till vår granne som väntar liten i sommar.

#7 - Mamma milla

Det finns 1262 artiklar!



Jag hoppas på vinst för de guldiga skorna är ju så söta och min son skulle passa bra i t-shirten.

#8 - Frida Thorsell

Svar: 229 st

Jag älskar tiger, skulle vilja vinna en mugg med honom på och skorna dom skulle bli så söta på lille Gillis. Vi har nu båda varit sjuka med feber, hosta och huvudvärk i två omgångar, så lite roliga presenter skulle säkert pigga upp oss ;)

#9 - Jessica

Svar 229 artiklar



Tänk nu är tävlingstiden snart slut

och tiden runnit ut

Säg att det är min tur att vinna

Vill ju så gärna hinna

Få lite fint till min son och andra

en extra födelsedag att fira varandra

Kram



#10 - Liselotte Bergstedt

Svaret är 229 artiklar.



Tänkte ge upp chansen att vinna den underbara goodie bagen - för varför skulle just jag ha turen att vinna? Varje gång jag tävlar sitter jag med höga förväntningar när dagens vinnare presenteras. Gång på gång blir besvikelsen alltför stor men jag måste ju bara ge det en chans till...



Förresten en super fin blogg och inspirerande - klart jag har röstat på dig!!

#11 - Monia - mamma till Tuvalie

Svar: 1262 st



Snart har hela månaden gått

och inte har jag någon goodiebag fått.

Så mycket fint som skulle passa min dotter

om det går bra så tar hon också några lotter.

Nu håller vi alla våra tummar och tår

på att en av de sista bagsen vi får :)



p.s jag har röstat på dig årets bloggmamma :)

#12 - madde

Svar: 1262 artiklar finns det under den kategorin:)

Ska faktiskt kika och kanske klicka hem lite grejer därifrån till lillpojken i magen!

#13 - madde

OJ SVAR SKA VA: 229 artiklar sorry klickade fel!

#14 - Ulle

1262 st. Jösses vad många. :)



Tänk, idag kanske det är min tur att vinna!! Tumhållning!!

#15 - Amanda - mamma till S & T

98 stycken!



Ambition är vägen till framgång. Ihärdighet är det som tar dig hela vägen fram.



Försöker med lite ihärdigt tävlande och håller tummarna för att Tuvalie får ett par guldiga skor att möta våren i!

#16 - Anonym

Det finns 1262 artiklar!



Vill så gärna vinna, alla priser i goodiebagen skulle verkligen träffa helt rätt här hemma. Har en liten pojke som skulle vara sååå fin i guldskorna och pekboken är ju bara en super idé. Min stora tjej skulle älska bambi, t-shirten och boken och en mamma som tokgillar Weleda. Grattis till jubileumet med bloggen, bra jobbat!

#17 - Tilde och Filips mamma

Hej!



Svar är 1262 artiklar.



Vill så gärna vinna eftersom samtliga saker i goodiebagen skulle träffa helt rätt här hemma. Min lilla pojke skulle vara urläcker i guldskorna och pekboken är ju bara en superbra idé. Stora tjejen skulle bli tokglad för bambi, bok och T-shirt och mamma här älskar Weleda produkter. Alla glada med andra ord, jag håller tummarna.



Grattis med 5 års juileumet, bra jobbat!

#18 - Marie

Hej!

229 artiklar.



Vilket underbart paket! Blir en massa härligt till hela familjen, Kommer guldskorna i stl 39? ;)



Nu har jag röstat på dig i Mammabloggalan 2012, i kategorin Mat och Bakblogg. För du delar med dig med så bra recept, tack :)



MVH Marie

#19 - Karin

En goodiebag skulle verkligen pigga upp efter den här våren som senaste tiden varit fylld med sjukdomar och alltför lite pluggande för min del. Stress, stress och det dåliga samvetet att man inte hinner allt man vill.



Svar: 98

#20 - Anna - med Alvora i famnen

Svar: 229 st artiklar



Förstår att alla vill ha denna underbara goodiebag! Jag tycker LookiBooki är en underbar sak som jag vill ge till våran dotter. Tänk vad kul att ha nu när hon börjar visa intresse för saker och sedan ska säga sina första ord! Guldskorna från Allt För Föräldrarshoppen är underbara, passar min lilla tjej perfekt! Hoppas på tur!

#21 - Lina Johansson

Hade vart väldigt kul att vinna detta fina kit, kan lova att allt hade kommit till användning :)

Har inte haft turen innan så kanske har den vänt nu ? :)



Svaret på frågan är: 229 artiklar.

#22 - Karin

229 artiklar



Håller på att bli lite smått galen här hemma. Varje dag kilar jag på dina goodiebags-inlägg och varje dag vill ja ha sakerna ännu mer ! Så för att få lite god karma så provar jag att baka den där pekancheescacke (som jag tänk på varje dag sen du la ut den) och så röstar jag på dig som årets mat och bak blogg :)

#23 - Emma S

Det är 229 artiklar under kampanj nyfödd :-)



Jag skulle vilja vinna för att få sprida lite glädje bland mina nära. Det finns nått för alla i goodiebagen.

Skulle vilja glädja en nära vän till mig med en personlig pekbok till hennes lillas födelse.

Min systerdotter som älskar muminmuggar skulle bli superlycklig av den fina emaljmuggen.

Bambifilmen skulle komma till stor glädje hos den pojke som jag jobbar som assistent åt.

Hans syster skulle också bli utom sig av lycka av ljudböckern.

Här på hemmaplan skulle den superfina t-shirten också göra en liten tjej väldigt lycklig :--)

Sen något för mig själv också, en lyxig Weleda produkt.

#24 - Monika G

1262!



Jag hoppas på vinst då månaden snart är slut och jag inte vunnit något!



vh

Mamma Monika

#25 - Kristin

#26 - Kristin

Svar: 229 st artiklar



Jag såg denna tävling via en blogg och föll direkt. Wow, vilken härlig tävling med så mycket fint! Skulle glädja mig och mina små söner mycket!

#27 - Emma - williams mamma

Hej!



Svar: Allt för föräldrar shoppens Kampanj Nyfödd (1262)



Motivering: Jag är såklart med, vill verkligen vinna något extra till min älskade son. Guldskorna är ju en smäck nu till sommaren och hoppas, hoppas, t-shirten är super söt. Detta är ett paket som min son hade älskat! =)



Håller tummarna för en fin vinst!

#28 - Lina

Svar: 1262 st artiklar.



Åh nu hoppas jag nästan så jag spricker. Nathalie har börjat digga Tigers film och jag vet att hon skulle bli helt till sig av en egen tiger mugg. Sen så behöver vi faktiskt ett par snygga innetofflor till lillan som börjar på dagis nu den 2 maj. Vore så himla perfekt nu när dessutom ekonomin inte ligger direkt på topp pga av två avklarade kalas under denna månad. Hoppas hoppas hoppas!



Kramar

#29 - Therese

Svar: 1262 st artiklar



Motivering: Jag skulle vilja vinna goodiesbagen till min vän som skall få bebis i maj. Om jag vinner vill jag be dig att skicka den direkt till henne eftersom jag bor i England. Tänk vad förvånad hon skulle bli!

#30 - Sandra Åkerström

Fortsätter tävla idag också! Vill så gärna vinna!!!:)

Rätt svar är 229 artiklar.

Hade varit helt underbart att få vinna så mycket fina saker. Hade varit en perfekt present både till mig och min son!:) brukar inte vinna så det hade varit så roligt att få vinna en så fin goodiebag med så mycket fint!

Mvh Sandra Åkerström

#31 - liselotte

Svaret är 229 st

Vill vinna för det skulle vara så fatastiskt roligt att få vinna alla dessa fina saker, och kunna dela med sig och glädja flera andra vänner.

#32 - Sanna

Det finns 229 artiklar i kampanjen nyfödd i Allt för föräldrars webshop.



Har fullt upp med planering och prat med sponsorer och företag hit och dit för att våra gäster på Mammamingel 2012 ska få de så bra och roligt som möjligt, att de knappt finns tid kvar att andas ut men är det något jag skulle bli glad över är de om det kom hem ett paket till mig själv och min dotter för ovanligheten skull och din goodiebag vore då perfekt.



Kram Sanna

#33 - Aniika

1262 st.



Fortsätter att försöka få hem en av dina fina goodiebags. De där guldskorna alltså, de är fantastiskt söta! Och så drömmer jag om att få sjunka ner i citrusångande badvatten framöver. Barnen - de skulle bli superglada för Bambifilmen!



Ha en bra dag Bambi!

#34 - Kicki

Kampanj nyfödd innehåller artiklar 1262

hoppas nu på att vinsten nå

skulle överraska hela vår familj

mugg till mannens kaffe med vanilj

lilltjejen skulle få fina skor

tuff tshirt till hennes bror

filmmys i soffan till mamma

hoppas nu att vinsten hem kamma

#35 - Emma

Hej!



Svaret är 1262



Jag har en liten dotter som snart fyller 1 år och detta vore den perfekta presenten till henne. Hon gillar att ha på sig olika skor och muggar är en brisstvara då hon slänger sönder det. Så detta vore guld! :)



Kram Emma

#36 - EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA

Svar: 1262st



Hoppas på tur i dagens tävling. Nån gång måste det väl ändå bli min tur?



Länkat här



http://molnboanna.blogg.se/2012/april/goodiebag-nr-23-234.html

#37 - Magnus

Ojoj vilka snygga skor, dessa skulle min dotter passa så bra i eftersom att hon är en liten guldtjej! :) Hon har dessutom en kusin som snart fyller år och t-shirten skulle passa honom perfekt!



Svaret är 1262 stycken saker till Nyfödd.



Ha en bra kväll!



Magnus

#38 - Ingrid - Mamma till Zelda

Nu är det inte många dagar kvar, men jag är gärna med så många dagar jag hinner :)



SVAR; Det finns 1262 artiklar.



MOTIVERING; Vår dotter har upptäckt tjusningen med böcker och det skulle vara så roligt att få göra en egen pekbok till henne! Allt det andra roliga är bara en superhärlig bonus :)



Jag har röstat på dej!



Kram, Ingrid

#39 - Sara Norberg

Det finna 229 artiklar på Allt för föräldrar shoppens Kampanj Nyfödd



Jag ger mig inte, jag har som mål att vinna detta nu. För muggen vill Alva ha å pekpöckerna skulle va så kul å ge till Melvin. Så hoppas hoppas hoppas

#40 - Desirée Larsen

Det är 229 artiklar i kategorin Kampanj Nyfödd.



Hela familjen hade blivit glad över denna goodiebag, till och med maken som garanterat fått tårar när han tittat på Bambi.

#41 - Karolin

Det finns 229 artiklar i kampanjen.



Jag fortsätter pröva lyckan! Just nu vore lite uppmuntran till tre-åringen (som skulle älska t-shirten och böckerna) i familjen på plats då hon fick spendera halva dagen igår på barnakuten för att få sin högra tumme undersökt och röntgad. Det var ingen rolig dag men hon var modig. Guldskorna skulle passa finfint på lillebror, 7 månader, som just lärt sig ställa sig med stöd!

#42 - Aggie

1262 stycken produkter! Galet många ju!



Nu håller jag återigen tummar och tår och hoppas på massor med tur :-) För detta är ju en riktig dröm goddiebag!



Dessutom grattis bloggen och tack för en helt fantastisk blogg med en härlig blandning av bakverk, vardag, mat, barn, lite glamour, tankeställare och kläder!



Kramar!

#43 - Spacegirl

Svar: 1262 st



Jag har röstat på dig, du inspirerar verkligen med ditt bakande!

Drömmer om ett varmt bad med den sköna badoljan från Weleda :-)

#44 - Debbie- Mamma till 2 Prinsar ♥

Skam den som ger sig! ;) Nu känner jag att det snart måste vara min tur! :)

Svaret på dagens fråga är : 1262 artiklar



Lillprinsen ska snart döpas och ett par guldiga sneakers skulle ju vara helballa på hans dop tillsammans med hans lilla smoking! En festlig pekbok hade ju varit den perfekta doppresenten från storebror!

Storebror som är så duktig och står ut med lillebrors kolik utan att gnälla förtjänar verkligen presenter han med. Film, tröja och härliga böcker hade han blivit glad över. Resten är perfekta presenter till mamman;)

#45 - Ellen N

Hej Har röstat på dig i mammablogg galan!

Svaret är 1262 artiklar i kategorin ”kampanj nyfödd” på allt för föräldrars hemsida.

Motivering:



Bok från sagolikt bokförlag att få läsa om och om igen.

Album i pekboksformat från Lookibooki och bläddra och peka i om och om igen.

Mugg i emalj från dafra för en liten tiger att dricka ur om och om igen.

Bambi en film och titta på om och om igen

Inspiration ifrån dig och din underbara blogg!

#46 - Emilia - 16 år, mamma till Tatum och Tävlingar i bloggen!

Jag är med :) Svar: 1262



Jag vill vinna för det skulle sitta fint helt enkelt :)

#47 - Maja

229 produkter ingår i kampanjen.



Det går ju att komma på väldigt många motiveringar eftersom det är så många och fina saker i goodiebagen men min motivering får bli enkel ikväll. Det skulle vara kul att glädja mina älskade barn, sakerna skulle bli väldigt poppis! Och jag skulle tycka det var väldigt kul att få mysa i soffan med min treåring och kolla på Bambi (som jag inte ens tror att jag själv har sett).

#48 - Maja

229 produkter ingår i kampanjen.



Det går ju att komma på väldigt många motiveringar eftersom det är så många och fina saker i goodiebagen men min motivering får bli enkel ikväll. Det skulle vara kul att glädja mina älskade barn, sakerna skulle bli väldigt poppis! Och jag skulle tycka det var väldigt kul att få mysa i soffan med min treåring och kolla på Bambi (som jag inte ens tror att jag själv har sett).

#49 - Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Svar 229st



Idag hoppas jag att det är våran tur för nu orkar jag inte med något mer klur. Att komma på en motivering är svårt, så nu håller jag tummarna sten-hårt!

#50 - Sara

Det finns 1262 artiklar i kategorin.



Jag skulle så gärna vinna den fina goodiebagen! Min lillkille fullkomligt älskar böcker och jag skulle så gärna vilja överraska honom med några nya efter min tredagars jag åker på idag.



Nu har även jag röstat på din blogg i kategorin mat och bak:)

#51 - Malin- mamma till 2 gossar.

Hej! va roligt att hitta till din blogg. Gillade första intrycket av din blogg! Självklart vill jag testa min lycka i tävlingen om den härliga goodiebagen med.

svar:229



Ha en härlig dag/ Malin, ludwig och Fabian