bambi

Goodiebag nr 9

5 ÅRS JUBILEUM!

Min blogg firar 5 år i april. Jag har fått så otroligt mycket ifrån er fina läsare därför vill jag ge något tillbaka till er. Jag har under dom senaste veckorna ordnat så att ni har chansen att vinna en SUPERLYXIG goodiebag varje dag! Ja, ni läste rätt! Varenda dag i april, i hela 30 dagar, tävlar jag ut en goodiebag innehållandes ALLT det här:


Innehållet i goodiebagen är alltså: gul Turn t-shirt från Vossatassar i storlek 100, ett par ljusblåa loafers från Trumpette från Allt för föräldrar shoppen i storlek 6-12 mån, Muurla Mumin emaljerad mugg från Dafra (motivet kan variera), Lavender Relaxing Bath från Weleda, Jag älskar dig så mitt hjärta brister bok + ljudbok böcker från Sagolikt Bokförlag, presentbox så att man kan göra sin helt egna pekbok hos LookiBooki och som en liten bonus så har Disney bidragit med filmen Bambi till alla goodiebags! Allt till ett värde av över 1500 kr!


Varje dag kommer en ny fråga om någon av sponsorerna av goodiebagen (svaren går oftast att hitta på deras hemsida). Svara på frågan och lämna gärna en kort motivering till varför just du ska vinna (ni får förstås använda samma motivering varje dag som ni är med och tävlar). Glöm inte att fylla i din mailadress i mailadressfältet så har du möjligheten att vara en av vinnarna av den fina goodiebagen. Varje tävling pågår i 24 timmar.



Dagens fråga: För barn i vilka åldrar görs Vossatassars kläder?


P.S. Jag stänger av att kommentarerna godkänns automatiskt under april... pga tävlingarna!



Vinnaren av den åttonde goodiebagen blev:



Anna N om Goodiebag nr 8:
Hej!

Stort grattis till ditt 5 års jubileum! Jag har följt dig i många många år och fler kommer det garanterat att bli :)

Vi har precis fått reda på att min lilla prins här hemma kommer att bli storebror i slutet på året. Vi är så lyckliga och förväntansfulla men vägen hit har tyvärr varit väldigt lång och krokig.
Det vore superkul att få vinna den fantastiska goodiebagen. Skulle bli en perfekt present både till pyret i magen men även till stolta storebror.

Serien som boken Månkraft ingår i hos Sagolikt Bokförlag heter Gryningserien :)

Ha en skön semester!

Anna

#1 - Erika - lilla familjen

Dom har kläder för barn i åldern 2-6år



Det vore verkligen kul att få ge allt detta till min son. Det skulle bli hans första alldeles egna film och även hans allra första pekbok. Tror allt att han skulle bli riktigt glad om han fick allt detta!

#2 - mathilda

Dom gör kläder för barn mellan 2-6år.



Jag vill ha tur att kamma hem påskens bästa present så det kan bli presenter och glädja många runt mig!

#3 - The Life Of Yar

provar lyckan igen för att vinna denna fina goodiebag till sysonbarnen :). Lilltösen fyller år i sommar, så detta vore en perfekt present att ge henne och hennes storebror.



Vossatassar gör kläder till barn mellan 2-6 år.



Kram Nathalié

#4 - Beatrice, mamma till skrutten Robin- Tävlingar igång!

Svar: Det är lite olika, kläderna görs upp till storlek 120 och det kan ju variera vilken ålder barnet är när dom har den storleken.



Grattis bloggen på 5 års dagen

tävlingen är antagen!

Jag ska försöka göra ett bra rim

hoppas jag kommer in i ett stim.

Luta dig bara tillbaka och njut

medan du härliga goodiebagar tävlar ut.

Såklart jag hoppas på att vinna

jag är ju inte mer än kvinna!

Hoppas turen är på min sida

jag har vänner som är gravida.

Dom skulle få

en sak eller två.

Tröjan skulle dock Robin få ha

den skulle passa honom skitbra!



KRAM

#5 - Elina

Vilken härlig tävling, och vi vill super gärna vara med och tävla. Grattis till ditt 5-års jubileum förresten :-)



Motiveringen är rätt enkel; Vi behöver helt enkelt en uppiggande vinst efter mycket sjukdomar och vabbande. Saga skulle bli såå glad då hon inte kunnat vara på dagis på länge och vi vet fortfarande inte när hon kan börja igen.



Sist men inte minst gör vossatassar kläder för barn mellan 2-6 år.



KRAM!

#6 - dianasdrommar

St 80-120 görs Vossatassars kläder i.

Jag följer dig sen lång tid tillbaka och du inspirerar mig massa :)

Skulle gärna vinna för vi har varken sett Bambi eller badat i den härliga Weledaoljan :) kramar Diana

#7 - ♥ Sojkas framtid ♥

Hej!



Åh vilken perfekt goodiebag! Vilken sommar vi får om vi hade vunnit denna.

Grattis till 5 år som bloggare! :)



Min motivering är efter en tids otur som man kan följa i min blogg är det dags för lite tur. Jag är ändå en optimistiskt person som inte deppar ihop för allt elände utan jag tänker ändå positivt. :)



Från 2-6 år är svaret på frågan. :)

#8 - Karro

De görs för barn mellan åldrarna 2 till 6 år.



Om jag vinner vill jag ge vidare till vänner och släktingar som nyss fått tillökning i familjen, vore roligt att muntra upp dem med en gåva mitt i vardagen!

#9 - EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA

Svar 2 - 6 år



Hoppas på tur i denna omgång. Ha det så bra uppe i fjällen.

#10 - Belinda

För barn mellan 2-6 årgörsVossatasssarnas härliga kläder.



Jag vill jättegärna vinna, massa härligt i Goodiebagen ju! Lite till alla i familjen, och till bästakompisen alldeles nya lilla bebis! :) Hoppas hoppas!

#11 - Karolin

De görs för barn i åldrarna 2-6 år.



Jag hoppas så att vinna få.

Bland annat ett par skor åt lillebror

och en tröja åt hans syster.

Då blir jag allt annat än dyster!

Så ett (ganska dåligt) rim du fått

för en chans att vinna stort och smått!

#12 - Linda J

Svaret är: 2-6 år



Jag vill så gärna vinna detta till min bästa vän och hennes barn som tack för att hon har stöttat mig inför min operation. Weleda spar jag nog själv dock för den skulle min nyligen stelopererade rygg verkligen uppskatta.

Hoppas du får en härlig måndag!

#13 - Carola L

Svar: Det står 2-6 år, men de gör kläder från storlek 60.



Jag vill vinna för att kunna förgylla vardagen för mina vänner och min familj!

Barnen ska få en kusin i år (inte den första, men den första som bor på denna sida Atlanten) och det skulle vara roligt att sätta ihop en goodiebag till den blivande familjen.

Sagolikt bokförlags böcker verkligen rockar och är stora favoriter här hemma!

#14 - Camilla

Vossatassars kläder görs för åldrarna 2-6 år.



Jag skulle vilja vinna för att jag precis fått en brorson som jag skulle vilja ge bort dessa saker till! Har inte fått träffa honom än för jag ligger hemma sjuk och med ögoninflammation, har legat hemma i en och en halv vecka :(

#15 - Hanna

Jag tävlar i dag också!



Svar: för barn i åldrarna 2-6 år



Under aprils dagar har jag hunnit fundera ut vad jag skulle göra med alla saker i goodiebagen. Och jag har bestämt en mottagare för varje sak! Bara vinsten som saknas :)



Må gott!

#16 - Sanna

Vossatassars barnkläder görs för barn i åldrarna 2-6 år.



Det här priset är fantastiskt! Det vore så kul med ytterligare en bok ifrån Sagolikt Bokförlag här hemma i bokhyllan, för deras böcker är verkligen kanon. Disney filmen skulle ses om och om igen av min lilla busunge som rabblar rubriker, sjunger låtar, har koll på detaljer etc. ifrån de filmer hon sett och direkt känner igen när det hörs någon annanstans.



Kram Sanna

#17 - Jessica

Svar : Kläderna passar barn mellan 2-6 år och passar för lek och aktivitet.



Jag skulle vilja vinna för att kunna överaska min son som skulle behöva lite pressenter eftersom han varit sjuk hela påskhelgen. Själv skulle jag vilja njuta av en kopp kaffe i mumin muggen.

#18 - Rebecka

Vossatassar gör kläder för barn mellan 2 och 6 år.

Det vore kul att prova deras kläder :)

En liten uppmuntran såhär när jag sitter hemma och är förkyld, men måste tentaplugga.

#19 - Lisa Bergkvist

svar:2-6 år!



åh bambi bambi, jag vill vinna så gärna! 2 pojkar 2 och 4 som tar upp tid och energi. och ingen tid eller pengar att shoppa då jag bor mitt ute i tjottaheiti!



denna familj skulle bli sååå glada och att få paket på posten skulle verkligen make our day.



hoppas!

kram lisa, vilgot o frank

x x x

[email protected]

#20 - Jessica

Vossatassar gör fina kläder till barn i 2-6 års ålder.



Tack för att du ordnar en så fin tävling. Jag har läst din blogg i snart tre år och har nästan dagligen högläsning för maken :) Hoppas jag har turen att vinna och att din blogg aldrig kommer försvinna! Kram

#21 - Jessica Berlin

Har en dotter på 5 månader här hemma & fick i förra veckan veta att våran Alva ska bli storasyster :) Är i vecka 5, är helt överlycklig! Hade varit super kul att vinna goodiebagen :D

Svaret är: För barn mellan 2-6 år.

/ Jessica

#22 - Ingrid - Mamma till Zelda

Stort grattis till ditt 5-årsjubileum, gud vad tiden går fort! :)



SVAR; Vossatassars kläder görs för barn mellan 2-6 år.



MOTIVERING; Vår dotter har upptäckt tjusningen med böcker och det skulle vara så roligt att få göra en egen pekbok till henne! Allt det andra roliga är bara en superhärlig bonus :)



Kram, Ingrid

#23 - JoHannaH

Svar;

Vossatassar är kläder för barn (2-6 år) med lek som livsstil!



Vi vill vinna för att på vardagen sätta extra glans

och med en gul t-shirt skulle påklädningen gå som en dans!

Med ett par ljusblåa loafers från Trumpette

blir brorsonens första present mer än rätt

Ett Relaxing Bath från Weleda

skulle göra mammas muskler mindre stela

Med en egen pekbok från LookiBooki

skulle inte namnen på släkten bli så tokit

Att vöxa upp med disneys klassiker ger fantsi

och skapar lek med magi!



#24 - Desirée Larsen

Vossatassar har kläder till barn i åldrarna 2-6år.



Hela familjen skulle bli överlycklig om jag vann då det verkligen finns något till alla i denna underbara goodiebag.

#25 - TantMango

Kläderna görs för barn 2-6 år.



Goodibagen skulle passa fint till som födelsedagspresent till min älskade Isis som snart fyller 2, och till kusinen som ska födas nästan samtidigt.

Relaxingoljan tar jag gärna själv för jag behöver lugnt och gött och känna att jag har lite medgång så att jag orkar med arbetsträningen och kan ta mig ur 8 års sjukskrivning.

Kram

#26 - Madeleine

Hej.

Vossatassar säljer kläver för barn mellan 2-6 år.

Jag vill vinna detta för att ge till mina barnbarn. Lilleman (snart 6 mån) väntar på en levertransplantation. Just nu är han på barnakuten för tråkigt nog har han drabbats av en förkylning med en besvärlig hosta. Både barnen och deras föräldrar behöver lite uppmuntran i allt kaos som de lever i nu. Men hoppet lämnar oss aldrig.

Hoppas ni haft en bra påsk.

MAdeleine

#27 - Lotte -baka baka liten tårta

Svar: 2-6 år



Blir lite extra glad eftersom boken "Jag älskar dig så mitt hjärta brister" finns med den här ggn också =) Håller tummarna för 9:e ggn, haha ;-) Är lika nervös varje gång jag kikar in här trots att jag vet att chanserna är små xD Känner mig som ett barn dan innan julafton trots att jag är 23 år ;-)



Kika gärna in på min bakblogg också! Jag har ju själv fått en massa kul inspiration härifrån o kanske jag kunde bjuda på lite tillbaka =)



//Lotte

#28 - Linn

Vossatassars kläder görs till barn i åldern 2-6 år.



Nu är det bara 4 veckor kvar till vårt första lilla pyre är beräknad att titta ut. Denna goodiebag skulle vara perfekt för oss och glädja oss alla mycket. Efter en lång och tuff vår med allvarliga sjukdomar i familjen och alldeles för mycket elände vore det fantastiskt att få lite goda nyheter!



Tack för en superfin blogg och många inspirerande recept!

#29 - ♥ Alexandra - mamma till Tove och Lykke

dagens svar: vossatassar är för barn mellan 2-6 år.



att få vinna en goodiebag för hela familjen är ju en dröm. Snacka om att du skulle förgylla våran vardag som länge har bestått av sjukdom på minstingen. ut och in på akuten har vi farit. så att vinna skulle göra oss glada..

#30 - Ulle

För barn i åldrarna 2-6 år.



I dag vill vi vinna!!!! Tjihoo, vad kul det vore. Vi skulle behöva lite uppmuntran efter påskhelgen. En långhelg i en familj med funktionshinder är inte riktigt som en långhelg för "normalstörda". ;) Nu är vi slitna och behöver komma tillbaks till vardag och rutiner. KRAM!

#31 - Monia - mamma till Tuvalie

Jag är med! :) Hoppas på tur idag då.



Svar: Deras kläder görs för barn i åldern 2 till 6 år.



Som nybliven mamma är denna goodiebag perfekt! Och det som är för stort för lillan i klädväg/skoväg, kan hon ju ha att växa i.



Kram

#32 - Johanna - Maersta

Vossatassars kläder passar främst barn i åldrarna 2-6 år.



Skulle gärna vilja vinna en goodiebag för att lyxa till det lagom till dotterns födelsedag i maj! Vore toppen att kunna ge henne en alldeles egen bok, och Bambifilmen har vi ännu inte sett.

#33 - Jon Sjöberg

Mugg till varm choklad

Weleda som ger sköna bad

Bambi i alla väder

söta skor och kläder

Peka i böcker, läsa och lära

- en fantastisk goodiebag till mina kära!



Svar: Vossatassar er klede som lokkar born i alderen 2-6 år.

#34 - Frida

Vossatassars kläder vänder sig tlll barn mellan 2-6 år.



Nu när påskens sista dag snart är till ända och man har mer eller mindre jobbat hela helgen, så vore det roligt med ett litet uppiggande "påskägg" efter allt slit. Något till mig och något till bebisen som snart ska titta ut.



Hoppas att ni har det bra på semestern!



Frida

#35 - Emma

de gör kläder för barn i åldern 2 till 6 år i glada färger, lekfulla och som är sköna att ha på sig.



Jag följer din blogg i stort sett var dag vi och gjort i 3 år nu. När du väntade Leah var det så roligt då jag fick barn en månad efter dig, nu ska vi ha barn igen och sakerna i goodibagen skulle sätta lite guldkant på vardagen när jag går hemma och väntar på att få hela armen i gips igen så här på slutspurten av min grav 11 v kvar nu.......skulle nått glatt behöva hända.

Hoppas ni har en skön semester!

#36 - En pojkmammas vardag - Livet på torpet

svar: För barn i ålder 2-6 år.



Varför jag ska vinna? Efter en mindre rolig start på året så skulle en toppenbra goodiebag pigga upp hela familjen !! Dessutom finns hoppet om en bebis nummer 3 på torpet och dom supersöta trumpette-skorna skulle jag absolut vilja vinna ;)



Kram



#37 - Lotta m åtta o Liten i magen

Svar. ca 2-6 år



Jag vill så gärna vinna för att pigga upp både mig o några av mina barn. Här har vi varit sjuka i omgångar hela långa vintern o det tycks inte ge sig. Okej, inget allvarligare än förkylningar, halsfluss och öroninflammationer, men det tar liksom aldrig stopp =/ I vinstpotten finns saker som skulle glädja flera av oss, i olika åldrar =)



Kramkram!

#38 - liselotte

Svaret är 2-6år.

Skulle vara så roligt att vinna alla dessa fina saker!

#39 - J - tvillingmamma

Hej!

Fin blogg, som jag är glad att jag blev tipsad om!



Tyvärr är jag ganska värdelös på att motivera på ett bra sätt (och rim är jag heller inge vidare på...;-), varför jag vill vinna goodiebagen. Men det jag kan säga är att vår familj är (och har varit ganska länge) i en "ekonomisk svacka" och det är inte helt enkelt med 1 1/2 tvillingtjejer. Dessutom gick min morfar bort nyligen. Denna goodiebag hade helt enkelt suttit fint just nu!



Svar på frågan: Vossatassar är ett norskt klädmärke för barn mellan 2-6 år!



Glad påsk!

#40 - Pia

Svaret är: Kläderna görs i storlek 2-6 år.



Regn och rusk och påsken är slut. Dags att återgå till vardagen igen. Och tänk vad mycket lättare det skulle bli om man hade detta härliga paket att vänta på. Därför vill JAG vinna!

#41 - marlene

Motivering: Om jag vinner tänker jag länka till din blogg på min facebook :-) Då kommer du att få många nya läsare då mina vänner också är mat&bakglada, shoppande småbarnsmammor!



svaret är: 2-6 år

#42 - Aniika

2-6 år.



Hej! Vem vill INTE vinna Bambis fina goodiebag? Bambifilmen skulle gå på repeat här hemma, det kan jag lova. De fina mockasinerna skulle barnens blivande kusin bli jättefin i!



Lycka till med skidåkningen!

#43 - Ellen

Vossatassarna ska locka till aktivitet och barn mellan åldern 2 -6 år.



Hej och tack för en underbar blogg! Även roligt att denna blogg funnits i hela fem år! Jag brukar kika in då och då och bland annat inspireras av ditt val av kläder för dina barn.



Skulle älska och få en goodiebag ifrån dig då det finns så många fina saker som skulle pigga upp både mig och min son nu när vi hamnat i dåligt ekonomiskt läge. Bland annat skulle det vara skönt och ta en uppfriskande bad med Wendela och titta på Bambi tsm med sonen och dricka te ur emaljmuggen.



Ha en fortsatt skön semester med hela familjen!



Ellen

#44 - Sandra Åkerström

Hade varit helt underbart att få vinna så mycket fina saker. Hade varit en perfekt present både till mig och min son!:) brukar inte vinna så det hade varit så roligt att få vinna en så fin goodiebag med så mycket fint! Rätt svar är 2-6 år. Mvh Sandra Åkerström

#45 - Angelica

Hej!

Vossatassar gör kläder för barn i åldrarna 2-6 år.



Jag hoppas på att vinna eftersom att alla sakerna i paketet skulle passa vår familj perfekt (t.o.m storlekarna är rätt!). Och allt är dessutom sånt som jag faktiskt har tänkt att köpa inför sommaren och barnens kommande födelsedagar. Har en rätt låg föräldrapenning för tillfället och många andra utgifter, så att "spara" de 1500 kronorna skulle göra en otroligt stor skillnad. 



#46 - Emelie Eriksson

Hej!

Jag skulle bli så glad över att vinna den fina goodiebagen! Vi har precis lämnat Stockholm för ett ett hus på landet. Efter ett riktigt turbulent 2011 så gjorde vi ett livsbeslut att flytta, trots ekonomisk förlust, för att vi alla skulle må bättre och finna lugnet i vardagen. Och äntligen börjar lyckan sakta vända, vi väntar en liten lillebror nu till slutet av sommaren. Goodiebagen skulle verkligen bli en lyxboost i den nya vardagen, tjejkväll med filmen Bambi med dottern och ett litet sött startkit till lillebror och sist men inte minst- ett ett varmt bad till mig en regnig kväll med Weleda oljan.



Svaret på frågan är att Vossatassar gör kläder till barn mellan 2-6 år.



Och stort grattis till ditt 5års jubelium! Hur hinner du blogga så ofta egentligen- beundransvärt!

Kram Emelie

#47 - Louise

Vossatassar görs i åldern 2-6 år.



Jag och sambon har precis fått reda på att vi väntar vårat första gemensamma barn som beräknas komma i slutet på året, och ingen kan va gladare idag.

jag älskar barn, och har länge velat ha barn. :)



#48 - Emma

Hej! Jag råkade halka in på din blogg av en slump och fastnade direkt, blir nog en ny favorit att följa! :)



För någon vecka sen var det superfint väder ute men nu kom det ett grått och tråkigt bakslag med minusgrader och lite snö, usch inte alls roligt! Jag blir så låg av denna kyla, vill ha sommar nu! Skulle vara roligt att vinna en goodiebag att "rycka upp" sig med. Har en liten dotter som skulle bli väldigt glad också!



Vossatassars kläder är för barn mellan 2- 6år..



MVH Emma - mamma till Jackie.

#49 - Liselotte Bergstedt

Vossatassarskläder görs till barn i åldrarna 2-6år.



Jag skulle vilja vinna goodiebagen för att jag tycker jag är värd det. Jag njuter av föräldraledighetens alla dagar tillsammans med mina pojkar på 1 och 3 år. Dessutom hjälper jag en vän som har gjort illa sig med hennes 4 hästar...

#50 - Camilla

De görs för barn mellan 2-6 år.

Jag vill vinna för att kompensera för hela noll påskägg till mig i år! Snyft!

#51 - Marlene W

Skulle så gärna vilja muntra upp mina barn (1 & 3 år) med en försenad påskpresent då vi alla legat i magsjuka nu under påskhelgen! Kan bli en roligt start på påsklovet istället :) Hoppas på lite tur!



Svar: 2-6 år

#52 - Therese M

För barn 2-6 års ålder.



Vill så gärna vinna denna godiebag

det skulle göra min fantastiska döttras dag

#53 - Maja

Vossatassar för kläder för barn i åldrarna 2-6 år.



Jag vill vinna denna fina goodiebag för vår ettårige son skulle bli så otroligt lycklig för pekboken som vi då skulle fylla med alla som står honom nära. Sen att dom andra sakerna passar perfekt är ju bara ett plus! =)

#54 - Tess

Svar: 2-6 år.



Vill gärna vinna för att muntra upp mitt barn efter en lång och dryg sjukdomsperiod som han äntligen hämtat sig från nu. Lavendelbadet vore ultimat för två trötta föräldrar efter denna kämpiga period! :-)

#55 - JoHaNNa - Alltid Ny Tävling På Måndagar!

jag vill vinna så att jag kan ta den fina muminmuggen själv och ge resten av dom fina sakerna till mina älskade gudbarn och lavendel oljan skulle jag ge till min älskade sambo. pekboken skulle jag göra till våra kommande barn :)

delad glädje dubbel glädje :)



svaret på frågan är: barn 2 - 6 år gamla :)

#56 - Petra

För barn i åldern 2-6 år



Jag vill så gärna vinna, en massa kul åt min dotter Rimma =)

#57 - Kicki

Vossatassars kläder passar för barn 2-6 år

andra märken de med sina härliga färger klår

att vinsten hem kamma

skulle muntra upp en trött mamma

bla tilm och t-shirt skulle passa min lilla tjej

som då blir lika glad som mig



#58 - Malin

Vossatassars kläder görs till barn i åldrarna 2-6år.



Jag har på din fina blogg ramlat in,

och vad hittar jag då jo tävla och vinn!

Jag gillar precis som du att baka,

så nu jag ett av dina recept låter mig väl smaka.

Jag gillar att din blogg har lätt navigering,

så ja detta får bli min motivering.



=O)

// Malin

#59 - Spacegirl

Jag samlar på Muminmuggar, men jag har ingen av emaljmuggarna än :-)

Har jag turen att vinna skulle jag också kunna skämma bort min bästa kompis och hennes två små barn, det vore en rolig bonus =)



Svar: 2-6 år

#60 - Karolina

Svar: 2-6år



Min lilla kille som börjar bli stor fyller 1 år i början på maj. Det vore jätteskoj att få överraska honom med dessa presenter på hans födelsedagspartaj!

#61 - Karin

Svar: 2-6 år



Lillkillen fyllde två häromveckan och kan nu inte sluta att prata om fiskdammen. Han vill fiska igen!!!

Om det blir jag som vinner denna goodiebag skulle jag till sonens stora förtjusning kunna ordna en bonus-fiskdamm.

#62 - Christine

Hej! Jag hoppas ni haft en skön påsk och har det mys på resan! Vossatassars kläder görs för åldrarna 2-6 år, och är helt ljuvliga!



Denna vinst vore lika härlig att lägga vantarna på som det är att följa bloggen, den får en att le och uppleva, och att få överraska mina älsklingar med allt fint vore ju superkul!

#63 - Jenny

Hej!

Vad härligt och mysigt ni ser ut att ha det i backen :)



Svaret på dagens fråga är att kläderna görs till barn i åldrarna 2-6 år!



Själv har jag inga egna barn som skulle kunna ta del av detta pris

Tänkte istället ge bort dessa saker till en annan liten fis

I alla fall den coola muggen, snygga tischan och roliga boken

Men behåller nog filmen och badgrejen som fått mig på kroken

För Bambi var min favvofilm när jag var liten

Och jag såg den om igen tills VHSen var helt sliten

Eventuellt att jag även spar de söta skorna i ljusaste blått

Man vet ju som aldrig när det är dags för eget smått ;)

#64 - Fröken Gredelin

1. De gör kläder för barn mellan 2 och sex år



Motivering: Då jag är svårt sjuk i en neuromuskulär sjukdom så kan jag inte vara den mamma jag önskar. Jag hade så många drömmar om allt det jag och min son skulle göra tillsammans, från att vara i skog och mark till att åka skidor eller gå till badhuset. Nu får vi istället hitta på stillsamma aktiviteter, som att läsa en bok eller se på film tillsammans. Att få vinna en goodiebag med sådant innehåll skulle göra stor skillnad i vår lilla familj!

#65 - Suzanne B Larsson

Vossatassar är ett norskt barnklädesmärke med kläder för barn som är 2-6 år.



Jag skulle vilja ge detta paket till mina brorsbarn Max, Alice och Wilma. Eftersom vi inte träffas så ofta, jag bor i Kilafors och dom i Lönsboda.



Så härligt att kunna glädja dom med ett paket!

#66 - Annely

SV: i åldrarna 2-6 år :)



Motivering: Jag längtar till dagen jag kan skaffa litet, och har börjat köpa body's och övriga kläder till då dagen kommer. Därför skulle en framtida mor bli överlycklig att vinna detta :)

#67 - Nathalie Eriksson

Svar : 2-6år . Skulle vilja vinna då mina barn skulle bli super glad om dom fick detta :D