bambi

Imorgon åker vi...
Imorgon åker vi till fjällen. Zack ska gå i skidskola. Jag ska gå i skidskola. Fast jag tycker att jag kan åka skidor. Men enligt maken så kan jag inte det. Så han har mutat mig med spa-behandling om jag går i skidskola.

Så idag packar vi och packar. Fy tusan va mycket grejer man behöver ha med sig om man ska till fjällen i en vecka med två små barn. Det är vantar och strumpor till tusen, olika sorter och olika tjocka. Det är ullplagg, bomullsplagg, leksaker och pulkor.

Men emellan packningen och städningen så tar vi en paus och äter en kycklingbakelse... för det är ju ändå påsk  :)



P.S. Jag kommer självklart att fortsätta och köra goodiebags-tävlingarna varje dag! Men jag kommer inte kunna skicka dom förrän vi har kommit hem... men den som väntar på nåt gott...  ;)
#1 - dianasdrommar

Hoppas ni får en härlig skidvecka :) kramar Diana

#2 - Petra

nej attans. Glömde jag lämna min mail adress? Förlåt, då vart de kört nu.

lämnade den nu iaf