bambi

Jag är på bloggmingel!


Idag är jag på Bloggminglet 2012 som hålls på Rica Talk Hotel i Älvsjö. Än så länge har vi hunnit med en tre-rätters lunch och lite mingel men några utställare.




De tär alltid roligt att gå på såna här tillställningar och träffa andra bloggvänner men också läsare som kommer fram  :)

Denna gång är det lite extra lyxigt då jag och Fnulan delar på en svit på 17:e våningen!!




Det känns kanske lite konstigt att sova 10 minuter hemifrån men samtidigt är det rätt så skönt att få lite lugn och ro. Även om jag redan nu kan sakna barnen lite och undra vad dom gör just nu.... Är det inte typiskt? Att man alltid ska tänka så, så fort man är ifrån barnen ett tag...
#1 - Mirakelmorsan

Underbart med mingel, härligt med svit! Imorgon får du mysa med kidsen igen. Trevlig fortsättning på kvällen! / Mirakelmorsan

#2 - Saga -mamma till Emilia

Åh va kul!

#3 - Maria

Åh vad mysigt, jag hänger på nästa gång, kunde inte denna helg. Hälsa min Goa vän Fnulan Malin, Maria i gbg

#4 - Lilla Mysan

Själv försöker jag sova på fjärde våning, rakt ovanför karaokemaskinen. Det är svårt. Basen får glasen inne i badrummet att skallra :-D

#5 - Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Jag är precis likadan, ringer hem var 15e minut och sambon blir galen ;)