bambi

Ses vi?
Mammablogg Galan 2011


Snart dags för en massa roliga bloggevent! Vilka kommer ni på? Jag ska på dessa:


21 april - Familjens Ekomarknad på Fotografiska (gratis inträde - så kom och säg hej!)




#1 - Natali BLOGGAR OM LIVET ♥ ♥ ♥

Är det bara JAG som avskyr alla typer av bloggmingel, events och sammankomster? :)

#2 - Anonym

Bloggmingel 2012 ska jag oxå på.

kram

#3 - LILITH - Borderline & mamma

Jag önskar verkligen att jag kunde, men svårt att ta mig iväg när det inte finns någon som kan ta barnen. Plus att ekonomin vill inte riktigt heller gå med på det.

#4 - Ewa (mamma till 6 döttrar)

Jag kommer på minglet och galan :) Ser verkigen fram emot det!!

#5 - Desirée Larsen

Jag ska gå på Mammablogg Galan - så där kommer vi att ses :)

#6 - Lilla Mysan

Åh, det hade varit så kul att komma till bloggminglet, men jag är helt och hållet pank och fattig som en kyrkråtta. Har inte ens råd att köpa ny lotion till mina fnasiga ben. Misäääär! :(

#7 - Sanna

Du träffar mig på Bloggminglet. Förutom det ska jag även på We R Family, Mammablogg date och arrangerar även själv Mammaminglet i sommar.



Kram Sanna

#8 - Agnieszka-2barnsmorsan

Eftersom jag har börjat plugga och det kostar en hel del med resor till och från stockholm+ att utbildningen kostade en hel del, så fick jag prioritera lite, så det blir mammabloggalan i år bara!