bambi

Leahs 2-års kalas


Idag hade vi alltså kalas för Leah också. Släkt och vänner kom över för att fira vår lilla krulltott. Det var mycket trevligt och Leah fick så många fina presenter! Tack till alla!

Jag bjuder på några bilder från kalaset:







Något ni är sugna på att få recept på?
#1 - Saga - mamma till Emilia

Jättefint! Det vill vi ha recept på :)

#2 - Ankis

Kakorna och tårtan är det finaste jag sett på länge.

#3 - ♥ TUMADRE - ensamstående mamma till två ♥

Riktigt fin tårta! Jag såg den någonstans på nätet förut och har varit lite sugen på den sedan dess. Färgerna på Leah's klänning var riktigt fina också, tycker jag. Grattis till eran lilla skatt! ♥

#4 - Johanna

JA min man vill ha recept!! Please. Och berätta gärna om den var så avancerad som den ser ut.

#5 - Anna - Mamma till Emilia med albinism

Som vanligt, allting! =)

#6 - E.K - Mamma till Alicia och Simon

Fin tårta, kul med alla färger :)

Hur har du bakat den?



Grattis på 2 års dagen :)

#7 - BAMBI

EK Jepp, jag har bakat allt själv!

#8 - Sabina

Jag är nyfiken på hur du får till våningarna i olika färger, jag hade tänkt prova lägga ett bakplåtspapper mellan varje färg när den gräddas men du kanske har ett bättre förslag? :D

#9 - Sara

Tårtan var ju fantastiskt fin!!

Är det "bara" sockerkaka eller någon fyllning emellan?

Hoppas Leah var nöjd med sitt kalas:)

#10 - Kristin

Åh vilket härligt barnkalas med fina färger :) himla nyfiken på tårtan såklart :) kram

#11 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

WOWOWOWOW! Vilken tårta. Jag vill gärna veta hur du gjorde.

#12 - Sussi

Hejsan

Vilka bakverk!!!!! Wow. Du kan

Ja gärna.

Men hur lyckades du???

De hade man gärna vellat pröva på att göra.

Vi har en som fyller 18 år så de skulle vara festligt värre om man hade lyckas med nåt sånt. Då de är en spec dag.

Ha en bra dag

Sussi

#13 - madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD

Åh vilken fin blogg du har! Jag var med på minglet

#14 - Frida

Allt ser jättegott ut! Tycker du ska lägga upp receptet på jordnötscupcakes :)

#15 - KisseGirl

snurrkakorna såg roliga ut :) Tårtan såg ju helt underbar ut!!!

#16 - Hanna

Mysigt med kalas!

#17 - Josefine

Snurrkakorna! Love them, dom måste jag ha baka till Frejas kommande 1-års dag.



Du är så himla duktig på att baka, allt ser superfint ut!

#18 - Rocktjejen

Jag vill ha recept på Jordnöts cupcaken & tårtan. :)

#19 - Tilde & Filips mamma

Men hallå vad fin den där tårtan var då!!! Så glad man blir av alla färger :) den måste du lägga ut recept på, gärna med tydliga (övertydliga) bakinstruktioner. Typ tårtbakning for dummies ;)

#20 - alexandra

Ååååh vilket underbart födelsedags-bord!! Önskar jag vara lika kreativ!

#21 - En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Tårtan var ju hur fin som hellst !! :)

#22 - Beatrice, mamma till skrutten Robin

Recept mottages gärna! Robin fyller år snart och jag vet inte riktigt vad jag ska baka än :D

#23 - Heléne

Fina bilder/färger! Gillar även den nya headern. (Heter det så?) Hela layouten är snygg. Gillar, gillar, gillar!!!!!

#24 - Marie Ström

Vill gärna ha receptet på jordnötscupcake:en! Jag bara älskar jordnötter. =)

#25 - Erika

Jaaa jösse vad jag vill ha receptet på den där vackra tårtan!

Jag som älskar att baka :)

#26 - Lina med Freja & troj

Hej! Jag är en ny läsare som hittat hit! Min son fyller två i sommar och jag har länge velat baka en regnbågstårta... Jag skulle älska att få ta del av hur du gjorde denna fina tårtan! Oj vad du kan! Kram, Lina

#27 - Lina

hur gjorde du no 2 tårtan!



Vankas ju 2-årskalas här oxå snart :)



Kramar!

#28 - Elin w

Hej min dotter fyller snart 2år och din tårta ser fantastisk ut! skulle jag kunna få resept!

Svar: Här finns recept och instruktioner till hur man gör regnbågstårtan: http://bambi.alltforforaldrar.se/2012/may/att-gora-en-regnbagstarta.html
bambi