bambi

Måndag



God kväll mina fina bloggläsare!
Jag har ägnat hela kvällen åt att baka en massa inför det stundande kalaset men jag undrar lite om jag har tagit mig vatten över huvud. Detta är helt klart det största projektet jag har tagit mig an. Ett tag var jag nära på att ge upp...

Jag såg att konkurrensen på Mammablogg Galans omröstningen är stenhård och om ni kanske vill hjälpa mig vinna i allafall nån kategori (som t.ex. Mat- och Bakkategorin) så vore jag så glad! Skulle vara så roligt att få stå där uppe på scen och ta emot ett pris (det har jag aldrig fått göra förut...). Det skulle nog till och med komma nån liten glädjetår! Så rösta gärna på mig, nr 35. Man kan rösta från alla sina datorer, en röst per ip.
#1 - Ulle

Ojoj, har du gjort den söta kaninen?



Ska in och rösta! Var med själv på galan för ett år sedan men har avstått i år. Hoppas att du vinner ngt! =)

#2 - Jyoti- Miss Memo

Klart jag röstar på dig!! :-)

#3 - Jenny i Dalby (mamma till fyra)

Självklart har jag varit inne och röstat på dig!

#4 - Anna - Mamma till Emilia med albinism

Ska bli spännande att se allt du bakat och hoppas du delar med dig utav dina recept =)