bambi

Måndag
Puh, vilken stressig dag det har varit! Det blir ju lite extra stressigt när det är en kort vecka! Men nästa måndag så befinner vi oss i svärföräldrarnas stuga i Sälen. Maken ska ju tvinga mig att gå i skidskola... får se hur det går..

Men idag, så började dagen med ett möte här:



(Om allt går vägen så får ni veta vad det handlade om - snart!)

Men detta möte var på helt fel sida om stan, så det tog en evighet att komma till jobbet. Efter jobbet så skyndade jag mig hem för att jag visste att detta väntade på mig, vilket också resulterar i att vårt sovrum numera ser ut så här:



Alla grejer till era goodiebags!

Men jag har suttit och skrivit fakturor som har mailats iväg... och alldeles straxt ska jag hämta barnen på förskolan. Sen ska vi iväg på en playdate!

Puh... jag blev trött bara av att räkna upp allt  :/
#1 - Angelica

Jag har också varit på möte där idag!! Var du möjligtvis för bakprogrammet i höst? :)