bambi

Me & i vinnare
Här kommer ytterligare några vinnare! Men redan imorgon startar ännu en tävling, även den med några vinster för dom vuxna. Jag gillar såna tävlingar för ibland kan det bli lite för mycket fokus på barnen, men vi vuxna förtjänar också något extra!



Erika
om Vinn turkost från me&i:
Kornelia pekar på sweatshirtjackan och konstaterar att DEN vill hon ha! Så jag, eller rättare sagt Kornelia, skulle bli superglad om hon fick den i sin garderob :)


♥ En pojkmammas vardag ♥ Livet på torpet om Vinn turkost från me&i:
Åh, jag vill vinna dom turkosa byxorna till Edvin !!

Varför jag ska vinna ? För att turkost är både min och Edvins favoritfärg. Sen tål ju me&i kläder en blivande 5-årings lekar, vilket gillas av mig ;)
#1 - En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Jippi så GLAD jag blev nu !! (och Edvin också såklart ;))

#2 - En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Har mailat dig mina uppgifter :)