bambi

Mmmm.... kola....


Va roligt att det var så många som gillade Pekankola cheesecaken! Den är verkligen otroligt god, måste jag säga!! Påminner lite grann om denna paj som maken brukar tycka om att göra:


Kolapaj



Om ni gillar kola så måste ni testa dessa kolacupcakes som är gudomliga, speciellt frostingen! Min väns dotter kan inte sluta prata om dom (även fast det var ett år sen jag bakade dom):


Kola cupcakes

#1 - Nelin

Järnspikar vad sugen jag blev nu... Jag har gjort kolagrädde till kladdkaka någon gång, bara att blanda vispgrädde med kolasås, och det blir supergott och är verkligen enkelt om det är det man är ute efter!

#2 - Anna Wikström

Hej!



Finns receptet till Kolapajen nån stans? Den ser så himla god ut!!!



Sen måste jag påpeka att sen du bytte design så finns det ingen "Nästa sida"-länk längst ner på sidan. Så man ser bara de 20-25 första inläggen.

Jag brukar bläddra långt, långt ner för att hitta inspiration och recept!



/Anna

#3 - Sara Elisabeth Norberg

Va god sen såg ut å va å jag som ska va fri från sötaser i 100 dagar