bambi

Otursdagen

Idag är det strålande solsken och åtta plusgrader. Helt underbart!

Men jag tar på mig pjäxorna i bilen så är dom alldeles blöta! Då har det droppat från våra skidor (som också låg i bilen) rakt ner i mina pjäxor! Inte så roligt! Men det är så fint väder och maken tyckte att vi skulle åka upp till toppen så det var bara att ta på sig ett par blöta pjäxor.

Jag var ju inte på det bästa humöret med ett par blöta fötter men utsikten var ju underbar! Men sen när vi väl börjar åka ner en bit så kommer det en dåre och åker på mig bakifrån! Slår i min axel rätt hårt men han stannar inte ens och frågar hur det gick. Så efter det så gav jag upp och vi tog en fika ute i solskenet istället.

 

#1 - Arasen

Usch vad dålig stil att han inte stannade upp.. Hoppas allt är bra med dig nu