bambi

På väg!


Dessa sötnosar får följa med oss till fjällen!



Medan vi åker bil så får ni inte glömma att tävla om dom fina goodiebagsen! Jag har även lagt upp två fina Odd Molly plagg på Tradera om någon är intresserad, så kika gärna!

P.S. Jag hoppas att iPhonen ska fungera som modem där uppe så att jag kan uppdatera bloggen som vanligt. Men jag har tidsinställt alla tävlingsinlägg + några till... ifall det blir katastrof inte fungerar!
#1 - Fröken M

Dom där kycklingarna är ju bara för söta !!

Kör ni försiktigt och njut av fjällen :)

kram

#2 - Carolina

Jag testade att göra såna kycklingar till vårt påskfika här hemma efter din beskrivning, tog dock päronessens istället för vanilj - blev sjukt uppskattat så tack för tipset! :-) kram

#3 - Petra

Så underbara =)

#4 - The Life Of Yarp - Tävlingar!

åh vad goa e ser ut! hoppas ni har det trevligt i sälen :)