bambi

Vinnare
Här kommer några vinnare av tävlingarna som slutade igår:

Josefine om Vinn ett fint klädpaket från JNYdesign!:
Åh, jag läste inlägget om att Leah hade varit på ett strålande humör inann jag läste detta, och när ni sitter i våffelstugan så hade hon tunikan på sig. Var på vippen att skriva och fråga var du hade köpt den, men tänkte att jag skulle läsa klart alla inlägg först. Vilken lycka när jag såg att det var just den fina tunikan man kan vinna! Jag är svag för moln :-) Mina tjejer skulle bli toppenfin i kläderna!

Självklart har jag gillat på Facebook (Josefine Axelsson).

Ha en fortsatt skön fjällsemster. Kram!


Och så vinnarna av biljetter till WeRFamily:

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA om Vinn biljetter till WeRFamily den 20 april!:
Jag är gärna med och tävlar, har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2012/april/we-r-family-164.html

Sabina om Vinn biljetter till WeRFamily den 20 april!:
Å, jag skulle så himla gärna vilja vinna!

OM jag vinner, vill jag ta med mig min bästa vän i hela världen, Emma. Hon fyller år den 25 april och vad vore bättre än att få ge henne denna upplevelse i födelsedagspresent? Familjelivet har inte gett oss mycket tid att ses bara vi två så något sånt här är vi värda tycker jag!

Jag bara vet att hon skulle bli överlycklig om hon fick gå på detta! Och jag skulle bli överlycklig om man lyckades stöta på dig i vimlet. Trogen läsare sen många år :)

Nu håller jag tummarna!

karin om Vinn biljetter till WeRFamily den 20 april!:
Den 20 april kommer min sambo hem från Kina och då har jag varit ensam ansvarig för våra 4 barn i en vecka... Skulle vara kul och välbehövligt med ett roligt event och goodiebag just då faktiskt! :)
#1 - Sabina

Å herre! Jag som aldrig vinner någonting! Det här gjorde verkligen min dag. Har legat hemma med inflammerad ryggmuskel sen i helgen men nu får den ta mig sjutton ta och repa sig för här ska minglas! Gud så kul! Tack tack och åter tack!

#2 - EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA

Vad kul att jag vann. Hur gör vi med biljetterna, skall jag meddela dig vilka som kommer och så meddelar du Loppi?



#3 - Karin

Oj, vad kul! Tack!! Det blir ett bra avslut på denna vecka. MVH Karin