bambi

Delicatobollen i nya versioner
 
Det gäller ju att förnya sig hela tiden! Och nu kommer snart Delicatobollen i två nya smaker: Turkisk peppar och Dumle! Vad tror ni om dom smakerna??
 
 
Och sen ett tag tillbaka finns det redan en Delicatobollsglass.... Det tycker jag låter godast av alla versioner, men jag har faktiskt inte smakat nån av dom  :)
#1 - Maria Lilja

Ska i alla fall prova turisk pepper!

#2 - Fröken M

Dumle - absolut, men turkisk peppar, njae, den kommer jag nog INTE prova ?!
Trevlig helg !!
Kram

#3 - Kattis

Glassen är ok, men inte jättegod.. tycker jag :) måååste smaka turkisk peppar! Gud va gott! När finns dom i butik?!

Svar: Vecka 40 ska det finnas i butik!
bambi

#4 - Martina

Dumle kommer definitivt att provas! Snart skriver du....När när när?!!?! undrar jag haha

Svar: Vecka 40 ska det komma!
bambi

#5 - Sofia

Hej på dig!

Jag har provat Delicato och dammsugare (ja du vet såna där gröna med chokladdoppade kanter) finns på Triumfglass (vet inte om den glassen bara finns i Göteborgsområdet) båda är supergoda :)


Måste berätta att jag tyckte att jag var SÅ värd en sån där Odd Molly väska att jag åkte till Pondus för att köpa en, men när jag kom dit passar inte Iphonen där i. Hur har dom tänkt nu?

Till och med Pondus personal sa att det var helt galet...

Kram och ha en fin helg.

#6 - Hanna Karlsson

Tror inte på delicatoboll med smak av dumle och turkisk pepar. Däremot delicatobollsglass är jättegott. :-)

#7 - Gaymasen

Glassen tycker jag låter gudomlig men har inte heller testat den, än. De där nya låter lite småläskiga. Älskar dumle men det kan bli... för mycket? Eller att smaken ibland försvinner? Jaja jag får väl testa helt enkelt ^^

#8 - Michelle & GirlZen

Glassen måste bara testas, har inte sett den någonstans :(

Happy helg till er

#9 - Caroline

Delicatiobollen med turkisk peppar känns ju väldigt tveksamt. Då låter dumle betydligt godare. Känner jag mig själv rätt så kommer jag dock testa båda :-D

#10 - Em

:-O VAR hittar man dumledelicato???!!!

Svar: Det ska finnas i butik från vecka 40!
bambi

#11 - maya

har smakat glassen och kan säga -den räcker till en familj som efterrätt!!

ok men godare med vanliga bollar!