bambi

Höstfavoriter
Igår gick jag och tittade lite i klädaffärer. Lite roligt att jag går direkt till barnavdelningen nuförtiden, tittar knappt på kläder i min egen storlek... haha. Men det är ju så roligt att handla till barnen!
 
Det har kommit in mycket fina höstnyheter och här är några av mina favoriter:
Molo Hummingbird 279 kr, Cubus stickad tröja 149 kr, Kappahl tröja 79,50 kr
Mini Rodini Doves 259 kr, Lindex tunika 129 kr, Lindex kofta 149 kr
 
Den vita koftan klämde jag på igår och den var verkligen tjock, mjuk och mysig! 
 
Idag ska jag iväg och träffa Lofsan och Lady Dahmer! Jag har bakat cupcakes, som Lofsan önskade  ;)  Vad ska ni hitta på idag??
#1 - Lifessilverlining

Mysigt att träffas o äta cupcakes! Jag ska jobba inte lika trevligt:) lindex har mycket fina barnkläder. Börjar bli dags att köpa lite till skolstart snart. Kram Nilla

#2 - Lola

Vilka sockriga tröjor :) Jag hoppas på att vädret är med mig idag så jag kan ta med lilla familjen upp högt på fjället igen. Ha en mysig träff! :)

#3 - Beatrice

Jag håller med dig om barnkläder! Mycket roligare med det än kläder till mig :)
Tänk va man ändras när man får barn :)

Kram

#4 - Ulle

Jättefräscha grejer, jag gillade framför allt Molos uppe till vänster. :)

#5 - Husfrun

Verkligen fina tröjor.
Hoppas ni får riktigt kul i dag.

#6 - FIA FIT!

JAG skulle vilja ha den med hjärtan :-)!

Svar: Aaa, visst är den fin?!?
bambi