bambi

Jag är så jäkla kär....
...i Molos fjärder-print Feathers. Just detta mönster verkar vara lite svårt att hitta. Jag kom över tunikan i en liten liten barnbutik och sen när jag googlade så fanns det i EN svensk webbutik Lucky Little Me.
 
Jag kommer nog inte kunna hålla mig från att köpa matchande tröjor till barnen i detta fina mönster.... kanske matchande leggings också?  ;)
 

Tröja 349 kr, Leggings 279 kr och Tunika 399 kr
#1 - Katja

De är jättefina, köpte här http://www.annacill.se/molo/flicka?page=3 och vet att de finns här med: http://www.siggeojuno.se/molo-aw-1213-/trojor--toppar-c-390-1.aspx

ha en fortsatt fin dag =)

Svar: Jaha! Dom borde försöka bli lite mer google-vänliga, för jag hittade inte dom när jag sökte! Tack för tipset :)
bambi

#2 - Anonym

Vilket fint tryck!

#3 - Hanna

Det var jag som skrev kommentaren ovan.

#4 - Emmelie- Mamma till Ebba och Hugo

Älskar också de tröjorna. Finns här i lilla Alingsås faktiskt! ;)

#6 - Ulle

Åh, det gillade jag också!

#7 - Felicia - mamma till Liam

Ja visst är det fint! Jag kan ju spana åt dig här i Danmark, se om jag hittar något på halva priset eller special erbjudanden? Om de inte skickar till sverige kan jag ju eventuellt ta emot och sedan skicka till dig om det skulle vara så!

Svar: Ja, det får du jättegärna göra!!! Tack! :)
bambi