bambi

Kalas, kalas, kalas!
Idag har varit iväg på 5- och 6-års kalas hos min kusin. Hennes barn fyller år nästan på exakt samma dag (skiljer sig bara nån dag) så dom har ofta kalas tillsammans. Först så bjöds det på grillat och sen blev det tårta och fika! Det var skönt att vara ute så att barnen kunde leka av sig en massa... och äta... och vissa gjorde gärna båda sakerna samtidigt:
 
 
Leah älskar hundar så hon var väldigt glad över att Sally också gästade kalaset:
 
 
Zack inspekterade presenterna väldigt noggrannt och sa sedan "När jag fyller år så vill jag få det dom fick!". Han vet nämligen att han snart fyller år (om en månad).... 
 
 
Maken sitter och pratar med min fina moster:
 
 
Tårtorna var verkligen supergoda!! Det var blåbär och vitchoklad!! Sååååå gott!
 
 
P.S. På tal om goda tårtor... så kommer ett recept imorgon på en jättesmarrig tårta!
#1 - Johanna

Det receptet ser jag fram emot, fick smaka på jobbet i fredags, så otroligt smarrig!! :)

#2 - Lina

Det ser jag mkt fram emot jag som älskar att baka. Ha en bra kväll, när börjar du jobba? Snart slut på sommalovet? kram kram - svara gärna på min blogg.

#3 - Petra

Härligt med kalas. Härliga bilder... mm den där blogg.se drygt attt dom ej fixar den där galna kon.
kram

#4 - Ama de casa

Så ut som ett mysigt kalas :-)

Svar: Det var det också :)
Ha en fin måndagkväll!
bambi