bambi

Lindex samarbetar med Missoni
 
Den 25 september kommer Lindex samarbete med Missoni ut i butik med det klassiska zigzack-mönstret. Men redan den 24 september kl. 18 så kan man klicka hem sina favoriter i deras webbutik!
 
 
10% av det totala försäljningspriset går direkt till kampen mot bröstcancer! Klänningen här ovanför och blusen är nog mina favoriter. Även byxorna var riktigt fina!
 
 
Kappan kommer att kosta 1499 kr och läderbyxorna 1999 kr.
 
 
Föräldrar som gillar italiensk design hittar bodys, tunikor, leggings och accessoarer till sina barn och babys i kollektionen.
 
Ser ni fram emot kollektionen lika mycket som jag?? 
#1 - Anonym

Barnkläderna var söta! Men de för oss var gräsliga, blir för
mycket ....

#2 - Beatrice, mamma till skrutten Robin- Tävlingar igång!

Jag är inte så förtjust i dom vuxna kläderna, men klänningen längst ner till vänster som du visar är ju otroligt söt :)

#3 - alexandra

Klänningen högst upp till höger hade lätt fått pryda min kropp, och jag varit nåååågra kg lättare. Inte direkt ett förlåtande mönster ;)

Svar: Haha, nej, zickzack känns inte så förlåtande!
bambi

#4 - Katarina

Jag gillar mönstret!

#5 - Maria

Bankläderna är ju otroligt fina! Kollektionen till oss vuxna är inte riktigt min stil :)

#6 - Linda

Jag gillar barnkollektionen! Hade gärna köpt åt dottern, men jag gissar de kommer bli dyra.. Har du några prisuppgifter om barnkollektionen?

Svar: Nej, tyvärr inga fler prisuppgifter än dom jag skrev i inlägget...
bambi

#7 - Stina

Åhh jag som är helt tokig i zickzack mönster!! Klänningen uppe till höger var hur fin som helst!

#8 - Lola

Woah, vad snyggt! Vill ha det mesta känner jag spontant :)

Svar: Haha, du är inte ensam! :)
bambi

#9 - Anna

Klänningen högst upp till höger är så himla fin tycker jag. Fick syn på den igår och förälskade mig totalt! Hoppas att kollektionen inte blir löjligt dyr bara.

Svar: Men den ska inte bli så fasligt dyr! Du ser ju att kappan kostar 1500 kr, så klänningarna kan ju inte kosta mer än hälften (inte så dyrt för Missoni tänker jag då).
bambi