bambi

Mint is the new black
Jag har varit sugen på att köpa detta nagellack i färgen Mint Candy Apple länge. Alla prisar färgen och lacket och jag kan inte annat än hålla med. Dock är färgen någon mörkare än vad det ser ut i flaskan, speciellt när man har haft på 2-3 lager.
 
Men jag gillar det och det känns roligt att ha en annan färg än rosa/lila/rött, som jag oftast har  :)
 
 
#1 - Edalia

Snyggt! är det barnvagnshänder jag ser? ;) (brun hand men vita fingrar) jag har lite samma bränna nämligen :D

Svar: Haha, jag har faktiskt inte ens tänkt på det (eller märkt det) innan du sa det... men nog ser det så ut! :)
bambi

#2 - Littledessert - Recept & Webbshop

Super snyggt!

#3 - tina

fint! Ja dessa lack e grymt bra.

#4 - En kvinnas vardag

Superläcker färg!

#5 - Johanna

Underbar färg!

#6 - emma sofie

Jag har också en liknande färg, jättesnyggt!

#8 - dianasdrömmar

Ursnygg färg :) kram kram Diana

Svar: Tack :) KRAM
bambi