bambi

Mitt nya halsband
 
Jag har inte bara ett nytt armband runt handleden, jag har även ett nytt halsband runt halsen! Perfekt nu när man har börjat jobba ju och saknar sina älsklingar!
 
 
Halsbandet kommer från snälla Veronica som sponsrade mig med detta vackra smycke. Hon driver sajten Nica Design där man kan köpa fina halsband, armband men också kläder och tyger. Detta silverhalsband känns rejäl och är väldigt stilren. Det var en kompis som gav mig en massa komplimanger för det och frågade om det var ett Efva Attling halsband!  ;)
 
Den kommer helt klart bäras runt halsen ofta! Tusen tack Veronica för det vackra halsbandet!  :)
#1 - En kvinnas vardag

Jättefint halsband! Jag har en fråga till dig också, har för mig att du bloggar via blogg.se. Hur har du gjort för att skapa dina olika kategorier? Jag har också kategorier i min blogg, men inte lika välorganiserat :P

Svar: Menar du designen? Hur jag har lagt upp kategorierna på sidan? Det är ju i själva designen som det är uppdelat så, efter barn och resor...osv...
bambi

#2 - Cissi

Jättefint halsband! Så speciellt att ha sina älskade runt halsen

#3 - Victoria Jul

Snyggt halsband.

Sv: Jo jag börjar alltid långt innan med kalender och julklappar men det är mest för att jag tycker det så kul.

#4 - kajsa

jag älskar älskar och älskar din blogg! Din header är OTROLIGT fin och söt! Jag älskar lilla Bambi :) Hoppad du mår bra, kram från Kajsa <3

Svar: Åh, tack!!! Va glad jag blev av din kommentar! KRAM
bambi

#5 - Veronica Strand

Åh tack <3 Vad roligt att du tycker om det :)

Ha en mysig helg <3
Kram V

#6 - mrsJ

Fint! Jag skulle vilja ha ett nytt namnhalsband. Blev inspirerad nu.
Ha en fin dag! Och tack för din kommentar!
Kram