bambi

Nytt i barnens garderob
 
Igår så hämtade jag ut ett paket från OiiDesign. Jag vann 500 kronor hos dom, så jag valde dessa två plagg till barnen. Dom kommer från Mini Rodinis nya höstkollektion!
 
#1 - Sophie

Klänningen med rosett kändes verkligen inte som något du skulle klä på dina barn. Jag menar den ser för de första inte lekvänlig för fem öre, kort och ja - de är en klänning. Gud vad förvånad jag blev nu och på något konstigt sätt besviken.

Men ska försöka koppla bort de. Var ju härliga plagg i alla fall.

Svar: Jag såg det mer som en fluga och när jag tittade på färgerna så var den inte alls "söt". Leah älskar katter så därför valde jag den!
bambi

#2 - Fiffi

Vilken härlig blogg du har!!

Svar: Tack :)
bambi

#3 - johanna med tyra o otto

Jag har verkligen börjat älska mini rodini och har ockås inhandlat några plagg till barnen av denna kollektion.

#4 - Lisa

Vilken fin klänning med den lilla flugan framtill. Inte alls så flickig som i stort sett alla klänningar är.

Tack för en bra blogg!

#5 - snie.blogg.se

tack! :)

toppen o vinna ju!

#6 - Ulle

Vilken härlig vinst! Grattis till plaggen, de var jättefina. :)

Svar: Tack :)
bambi

#7 - Annika

Åååå va fina!

#8 - Anonym

Vad löjligt att se en klänning som inte lekvänligt och löjligt att se en rosett som en fluga. Det är på modet med att rata klänningar men kom igen, vuxna människor....

Svar: Jag tycker att "rosetten" ser väldigt mycket ut som en fluga med tanke på färg och placering. Den är varken i spets eller siden, som många rosetter är. Vad spelar det för roll vad jag ser den som?!?
bambi

#9 - Anonym

Ps. Trist att rata söta färger också för att det är en flicka som ska bära dem. Stackars barn!

Svar: Hon har en hel del rosa också, hon ärver ju kläder från sin storebror.
bambi

#10 - Anonym

Tyckte inte alls om dessa plagg eller deras kläder.. Men som tur är så är smaken olika!

#11 - bella

Blev också förvånad över att du valde dessa plagg, det trodde jag inte om man får säga så..

Svar: Jag förstår inte vad som är så förvånande? Zack har flera rosa tröjor sen förut och Leah har någon enstaka klänning sen förut också (nån som är betydligt mer "söt" än denna!!). Men jag gillade det svarta lite uppklädda mot kattmönstret.
bambi

#12 - Mia

Men hallå!? Ni förstår väl att klänningen är till Zack och den "grabbiga" t-shirten med ormar är till Leah! Det borde ju va så i den unisex-världen Bambi lever i ;-) LOL.

Jag tycker dock att valen av kläder är riktigt NICE... hatar unisex!

Svar: Grabbigt med en rosa t-shirt....
bambi