bambi

Ska vi köra en liten gissningslek?
Förlåt för dålig blogguppdatering dom senaste dagarna! Men det har varit väldigt mycket kring jobb (har nu planerat nästan alla mina kurser fram till höstlovet) och så vill man ju hinna umgås lite med familjen också  :)  Men jag hoppas att det ska bli lite lugnare nu framöver när jag har planeringen klar!
 
Jag hade inte mindre än 5 (!!) paket att hämta ut idag. Dock tog jag bara och hämtade ut tre av dom, varav den ena var riktigt riktigt stor. Ibland är det ju ganska praktiskt med barnvagn... (även om jag oftast känner mig lite dum när jag går runt med en tom barnvagn).
 
 
Kan ni gissa vad som fanns i det stooooora paketet??  ;)
#1 - Johanna

förstår du känner dig dum och som runt med en tom barnvagn, det gör de flesta! Fast jag tycker det ser så roligt ut när folk går runt med matkassar, paket och dylikt i sin vagn och jag tänker, undrar var de glömt sitt barn haha

Svar: Haha, ja... jag tänker också att folk tänker så om mig när jag kommer så där! :)
bambi

#2 - Cissi - mamma till Emma och smurfen

Känner mig också heldun med tom barnvagn! Men vad praktiskt det är många gånger!

Spännande med massa paket!

#3 - e

Stora lådan med clics från betapedagogerna?

#4 - Carolin

En Kitchen Aid?

#5 - Marie

Du tänkte köra Guinness Rekord på att göra världens största Cupcake så det där är ugnen som behövs för att göra den :)
Lycka till??
;)

#6 - Paulina

Jag säger som Carolin, en kitchen aid!

#7 - Susanne

Väntar ed spänning på att få se resultatet.

#8 - Maria

Hmmm....en resväska?
Nä gud vad jag är dålig på att gissa haha. Har ingen aning.
Kram!

#9 - Om Hondjuret

Eh..eh.. Dragspel? ;)

#10 - Moa

Jag vill inte gissa utan säga vilken jättebra blogg du har! Hittade de via länk häromdagen och har nu läst samtliga i lägg i genuskategorin, smarta, välskrivna och tänkvärda! Vila fina barn ni har som kommer utvecklas till fina vuxna!

#11 - anna

Självklart en Kitchen Aid. Det syns ju lång väg! ;)

#12 - M

Meeeh... Zackpresent såklart! döööh..!

#13 - dianasdrömmar

Spännande..kan man få se en skymt..kram Diana

#14 - carro

Ingen aning, födelsedagspresent till Zack kanske? :)

Vill bara ge lite beröm til en bra och välskriven blogg, du är bland de första jag kollar om dagarna när jag sitter vid datorn.

Den lilla tid som finns allafall med en vil 21 månaders hemma ;)

#15 - Carro

Hmm. Något till kalaset gissar jag på.

#16 - Ulle

...ja, en matberedare av ngt slag kanske? Och apropå tom barnvagn så saknar jag ofta en sådan. Mina barn har alla slutat väldigt tidigt (självmant) med vagn och trots att det väl är skönt att de velat gå så saknar jag packyta, den tar ju hur mycket saker som helst! =) Men vi har köpt en skrinda, den får agera packåsna numer...